Miikka Huhta & Visa Myllyntaus : Työnantajabrändi ja työntekijäkokemus

Discover a comprehensive guide combining strategy, service design, and branding principles for building a compelling employer brand and employee experience. Gain practical tools and principles to create an attractive workplace in today’s rapidly evolving job market.
Suitable for: For professionals in leadership, HR, communications, marketing, branding, and students of these topics.
Kilpailu osaajista kiihtyy: osaamistarpeet muuttuvat, työmarkkinat polarisoituvat ja väestö ikääntyy. Samalla kasvavat niin työntekijöiden kuin rekrytoijien vaateet; halutaan merkityksellistä työtä ja vapautta oikeassa suhteessa, halutaan supersitoutuneita strategisia tekijöitä.
Apua on etsitty mielikuvakampanjoista, hakijakokemustyöpajoista, rekrytointimarkkinointiin panostamisesta, suorahaun ammattilaisten palkkaamisesta, työnantajakuvaan liittyvistä tarinoista, yrityskulttuurin pöyhimisestä ja erinäisistä irrallisista kehityshankkeista... Mutta nyt on aika lopettaa häröily!
Työnantajabrändin ja työntekijäkokemuksen kehittämisen tulee olla tuloksellista ja sen johtamisen systemaattista. Johtajat kaipaavat strategista lähestymistapaa ja asiantuntijat konkreettisia keinoja tavoitteiden saavuttamiseksi.
Kirja esittelee periaatteet, joilla työnantajabrändiä ja työntekijäkokemusta rakennetaan, johdetaan ja kehitetään strategisesti. Periaatteet yhdistävät strategiatyön, palvelumuotoilun, johtamisen, rekrytoinnin, henkilöstöanalytiikan, viestinnän, digitaalisen markkinoinnin, brändin ja systeemiajattelun tutkimuksia ja oppeja. Parhaat käytännöt ja vaihtoehdot moniulotteisessa kokonaisuudessa onnistumiseen tarjoavat inspiraatiota ja konkreettisia työkaluja sekä johtotehtävissä että henkilöstön, viestinnän, markkinoinnin ja brändin parissa työskenteleville ja aiheita opiskeleville.
Kirjan avulla kehität ymmärrystäsi vetovoimaisten työnantajien taustalla olevasta kokonaisuudesta ja saat selvät askelmerkit työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändin strategiseen johtamiseen.
KTM Miikka Huhta vastaa työnantajabrändiin ja työntekijäkokemukseen liittyvistä palveluista Suomen suurimmassa viestintätoimistossa. Hän on perehtynyt sekä työnantajabrändin että työntekijäkokemuksen kehittämiseen. Miikka jakaa mielellään asiakasprojektiensa oppeja ja muita oivalluksia sosiaalisessa mediassa, vierailijaluennoitsijana ja kouluttajana. Ennen konsultointiuraansa Miikka vastasi kahden kansainvälisen yrityksen työnantajabrändäyksestä ja useista työntekijäkokemukseen liittyneistä prosesseista Suomessa.
KTM Visa Myllyntaus on Suomen kokeneimpia työnantajabrändäyksen ja työntekijäkokemuksen in-house asiantuntijoita. Hän vastaa rekrytoinnista, työntekijäkokemuksesta ja työnantajabrändäyksestä K-ryhmässä, sekä kouluttaa ja konsultoi näissä teemoissa päätyönsä ohessa. Visa on pidetty ja arvostettu puhuja, joka on esiintynyt myös mediassa useita kertoja liittyen työnantajabrändiin, rekrytointiin ja työelämän muutokseen.
* The description may refer to a different version of the product. Details mentioned in the description, such as accessories, may not be part of the product you have selected. For detailed information about the product you have selected, please refer to the feature list below.
Categories | |
---|---|
Author | Miikka Huhta & Visa Myllyntaus |
Title | Työnantajabrändi ja työntekijäkokemus |