Nyt olisi nuijalle töitä
Nopeasti muuttuva asiakaskäyttäytyminen ja digitalisaatio sekä toimialamurrokset edellyttävät yritysten hallituksilta asiakasymmärrystä yritysten strategisen päätöksenteon tueksi. Vuonna 2015 tehdyssä Customer Advocates on Board -kyselyssä hallitustyötä Suomessa tekevät henkilöt kertoivat, miten he hyödyntävät asiakasymmärrystä omassa strategisessa päätöksenteossaan ja mitä haasteita päätöksentekoon liittyy.
Kirjassa käsitellään asiakasajattelua oivallisesti konkreettisten yritysesimerkkien, organisaatiokulttuurin, muutosjohtamisen sekä hallitusten jäsenten ja puheenjohtajien ajatusten pohjalta. Kirja antaa tietoa ja näkemyksiä siitä, miten liiketoimintaa voi kasvattaa asiakasajattelun keinoin.
Julkaisu tarjoaa hallituksissa työskenteleville, heidän sidosryhmilleen sekä kaikille niille, jotka hankkivat, analysoivat ja raportoivat asiakastietoa, inspiroivia ja havainnollistavia esimerkkejä siitä, mikä asiakkaan ja hyvän asiakasymmärryksen merkitys strategisesti yritykselle voi olla ja miten asiakasymmärrystä voi hyödyntää strategisessa päätöksenteossa.
* The description may refer to a different version of the product. Details mentioned in the description, such as accessories, may not be part of the product you have selected. For detailed information about the product you have selected, please refer to the feature list below.
Categories | |
---|---|
Title | Nyt olisi nuijalle töitä |