Palvelumuotoilu : Uusia menetelmiä käyttäjätiedon hankintaan ja hyödyntämiseen
Kirja esittelee uuden tavan kehittää käyttäjälähtöisiä palveluja. Se on ensimmäinen palvelumuotoilun perusteet esittelevä kirja Suomessa.
Kirjassa käsitellään kolmea palvelumuotoilun kannalta keskeistä kokonaisuutta: asiakasymmärryksen luomista, palvelun konseptointia ja palvelun prototypointia. Kirjassa esitellään palvelumuotoilun prosessi ja siihen liittyvät keskeiset käsitteet. Kirjassa on esitelty käyttäjälähtöisen kehittämisen menetelmiä ja siinä on runsaasti lisätiedon lähteitä aiheesta. Eri toimialoilta olevien yritysesimerkkien avulla havainnollistetaan palvelumuotoilua käytännössä.
Kirja sopii oppikirjaksi aihetta opiskeleville sekä työkalupaketiksi palvelujen kehittämisessä ja käyttäjälähtöisessä innovaatiotoiminnassa mukana oleville kehittäjille.
* The description may refer to a different version of the product. Details mentioned in the description, such as accessories, may not be part of the product you have selected. For detailed information about the product you have selected, please refer to the feature list below.
Categories | |
---|---|
Co-authors | Edited by: Satu Miettinen |
Title | Palvelumuotoilu : Uusia menetelmiä käyttäjätiedon hankintaan ja hyödyntämiseen |
Keywords | muotoilu, palveluyritykset, asiakaslähtöisyys, asiakkaat, palvelut, yritykset, johtaminen, arviointi, kehittäminen, suunnittelu, innovaatiot, tuotekehitys, tutkimusmenetelmät, innovatiivisuus, käyttäjälähtöisyys, innovaatiotoiminta, ideointi, käytettävyys, konseptit, palvelujärjestelmät, palvelutuotanto, palvelumuotoilu, prototyypit, arviointimenetelmät, konseptisuunnittelu, palveluliiketoiminta, Uudet tuotteet |