Hannu Saarijärvi & Pekka Puustinen : Strategiana asiakaskokemus
As low as €17.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-STRA-AD0DCD

Strategiana asiakaskokemus : Miksi, mitä, miten? delves into how managing customer experience impacts strategic decisions and business success. The book provides practical tools and examples for achieving real competitive advantage.
Suitable for: For those interested in developing customer experience, business strategy, and marketing.
Click to see Finnish description
| Categories | |
|---|---|
| Author | Hannu Saarijärvi & Pekka Puustinen |
| Title | Strategiana asiakaskokemus |
| SKU | P-STRA-AD0DCD |
| Keywords | arvonmääritys, asiakaskokemus, asiakaslähtöisyys, asiakastyytyväisyys, asiakkuudenhallinta, brändit, hinnat, johtaminen, kilpailukyky, kulutus, käyttäjäkokemus, liiketoiminta, liiketoimintamallit, markkinatalous, mielikuvat, organisaatiot, ostaminen, palvelut, strateginen suunnittelu, verkkokauppa, yritysstrategiat, yritystoiminta |
