Hannu Saarijärvi & Pekka Puustinen : Strategiana asiakaskokemus

€22.30
In stock
Only %1 left
SKU
P-STRA-AD0DCD
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Strategiana asiakaskokemus : Miksi, mitä, miten? delves into how managing customer experience impacts strategic decisions and business success. The book provides practical tools and examples for achieving real competitive advantage.

Kenelle: For those interested in developing customer experience, business strategy, and marketing.

Suomella on edessään historiallisen suuri haaste. Kuinka käännetään eilisen menestyksen taannut tuotantolähtöinen ajattelu siihen, millä tänään kilpaillaan: asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen.

Kuuletko usein puhetta asiakaskokemuksesta ilman, että se kunnolla linkittyy liiketoimintaan? Tässä kirjassa asiakaskokemus kytketään tiiviisti ja konkreettisesti keskeisiin johtamiskysymyksiin kuten strategisiin valintoihin, kasvuun ja kannattavuuteen, kilpailukyky- ja kilpailuetutekijöihin sekä toiminnan operatiivisiin mittareihin.

Esimerkkien ja käytännön työkalujen avulla kirjassa havainnollistetaan, miten asiakaskokemusta tulisi johtaa ja kehittää. Kirjassa rakennetaan erilaisille organisaatioille ja toimenkuville yhteinen kartta, käsitteet ja välineet voittavien asiakaskokemusten toteuttamiseksi.

Kirja antaa vastauksia niille, jotka haluavat ymmärtää, miten menestyviä asiakaskokemuksia kehitetään ja johdetaan. Se soveltuu sekä yksityisellä että julkisella sektorilla työskenteleville, niin asiakaspalvelun ammattilaisille kuin hallitusten puheenjohtajille. Havainnollistavien esimerkkien ja mallien avulla se sopii hyvin myös oppimateriaaliksi erilaisiin koulutusohjelmiin.

KTT Pekka Puustinen (40) on OP Ryhmän strategiasta ja uudistamisesta vastaava johtaja.
KTT Hannu Saarijärvi (39) on markkinoinnin professori Tampereen yliopistossa.

* The description may refer to a different version of the product. Details mentioned in the description, such as accessories, may not be part of the product you have selected. For detailed information about the product you have selected, please refer to the feature list below.

More Information
Categories
AuthorHannu Saarijärvi & Pekka Puustinen
TitleStrategiana asiakaskokemus
Keywordsarvonmääritys, asiakaskokemus, asiakaslähtöisyys, asiakastyytyväisyys, asiakkuudenhallinta, brändit, hinnat, johtaminen, kilpailukyky, kulutus, käyttäjäkokemus, liiketoiminta, liiketoimintamallit, markkinatalous, mielikuvat, organisaatiot, ostaminen, palvelut, strateginen suunnittelu, verkkokauppa, yritysstrategiat, yritystoiminta
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja