Hannu Saarijärvi & Pekka Puustinen : Strategiana asiakaskokemus

As low as €17.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-STRA-AD0DCD
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Strategiana asiakaskokemus : Miksi, mitä, miten? delves into how managing customer experience impacts strategic decisions and business success. The book provides practical tools and examples for achieving real competitive advantage.

Suitable for: For those interested in developing customer experience, business strategy, and marketing.

Click to see Finnish description

More Information
Categories
AuthorHannu Saarijärvi & Pekka Puustinen
TitleStrategiana asiakaskokemus
SKUP-STRA-AD0DCD
Keywordsarvonmääritys, asiakaskokemus, asiakaslähtöisyys, asiakastyytyväisyys, asiakkuudenhallinta, brändit, hinnat, johtaminen, kilpailukyky, kulutus, käyttäjäkokemus, liiketoiminta, liiketoimintamallit, markkinatalous, mielikuvat, organisaatiot, ostaminen, palvelut, strateginen suunnittelu, verkkokauppa, yritysstrategiat, yritystoiminta
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja