Philip Kotler : Marketing 3.0 : from products to customers to the human spirit

13.00 €
Only %1 left
SKU
1295654
Used / Product condition: good
More Information
Categories
AuthorPhilip Kotler
CoauthorsHermawan Kartajaya & Iwan Setiawan
TitleMarketing 3.0 : from products to customers to the human spirit
LocationPaikallisvarasto Shipped the next business day
PublisherJohn Wiley & Sons
Publication year2010
Edition1
BindingHardcover with dust jacket (hardcover)
Page count188
ISBN9780470598825
Product conditionGood (K3) check dust jacket condition below
Dust jacket conditionSome wear/minor tears
Other remarksslight abrasion, slight dents, old price tag in back, kansissa hiukan haalistumaa
Height (mm)235
Depth (mm)161
Width (mm)20
Weight (g)382
Tax ClassMarginaaliverotus
Keywordskuluttajat, markkinointi, yritykset, liiketoiminta, tulevaisuus, arvot, vastuu, kestävä kehitys, osakkaat, henkilöstö, kulutus, yhteiskuntavastuu, asiakkuus, vaikutusvalta, yritysetiikka, strategiat, companies, Marketing, Consumption, Consumers, values, Sustainable development
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja