Pirjo von Hertzen : Brändi yritysmarkkinoinnissa

As low as €9.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-BRAN-5E8333
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Pirjo von Hertzenin teos tarjoaa laaja-alaisen katsauksen brändin rakentamiseen b-to-b-markkinoinnissa ja opastaa, miten yritys voi erottautua kilpailijoista tehokkaan brändäyksen avulla.

Suitable for: Kirja sopii markkinointijohdolle, markkinointi- ja b-to-b-markkinoinnin suunnittelijoille ja toteuttajille, b-to-b-yrityksille, markkinoinnin asiantuntijoille sekä markkinointia opettaville ja opiskelijoille.

More Information
Categories
AuthorPirjo von Hertzen
TitleBrändi yritysmarkkinoinnissa
SKUP-BRAN-5E8333
Keywordsmarkkinointi, asiakkaat, yritykset, johtaminen, liiketoiminta, viestintä, suunnittelu, markkinointiviestintä, brandit, strateginen suunnittelu, yhteisöviestintä, yrityskuva, tuotteet, brändit, yritysmarkkinointi, kohderyhmät, Marketing, marknadsföring, Business-to-business, Brands, varumärken, företagsmarknadsföring, märkesvaror
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja