Principles of marketing

€64.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-PRIN-079972
See all options
More Information
Categories
CoauthorsPhilip Kotler & John Saunders ym.
TitlePrinciples of marketing
Keywordskuluttajat, kuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, mainonta, palvelut, asiakastyytyväisyys, yritykset, yritystoiminta, myynninedistäminen, etiikka, viestintä, kansainvälinen kauppa, markkinointitutkimus, asiakaspalvelu, markkinointiviestintä, hinnoittelu, suoramarkkinointi, tuotekehitys, tavaramerkit, lanseeraus, logistiikka, pienyritykset, oppikirjat, sponsorointi, tuotteet, suunnitelmat, asiakkuus, ostokäyttäytyminen, messut, kilpailuttaminen, yritysmarkkinointi, strategiat, markkinat (taloustiede), environment, elinkaari, kilpailu (toiminta), handböcker, planning, Marketing, läromedel, marknadsföring, Ethics, Consumer behaviour, tuotantohyödykkeet, Consumers, Advertising, strategy, Business-to-business, kuluttajatutkimus, direct marketing, Selling, New products, segmentation, Marketing research, kansainvälinen markkinointi, Product design
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja