Richard Hodge : The mind of the customer : how great companies like UPS, Lexus and Nokia have reinvented the sales process to accelerate their customers' success

€18.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-THE--B1360E
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Richard Hodgen teos tarjoaa näkemyksen siihen, miten huippuyritykset kuten UPS, Lexus ja Nokia ovat mullistaneet myyntiprosessin nopeuttaakseen asiakkaidensa menestystä muuttuvassa kilpailukentässä.

Suitable for: Myyntityön ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille aikuisille.

More Information
Categories
AuthorRichard Hodge
CoauthorsLou Schachter
TitleThe mind of the customer : how great companies like UPS, Lexus and Nokia have reinvented the sales process to accelerate their customers' success
SKUP-THE--B1360E
Keywordsasiakkaat, myyntityö, menestystekijät, ongelmat, asiakkuus, tarpeet, Selling, Success in business
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja