Kolamo Sami : Mediaurheilu

€31.30
In stock
Only %1 left
SKU
P-MEDI-5D5F5D
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Mediaurheilu explores the dynamic relationship between sports, media, and the economy, revealing how emotions shape these interactions. The book offers insights into how sports influence identity, culture, and economic flows.

Kenelle: For those interested in sports, media, economics, and the phenomenon of fandom.

Mediavälitteinen urheilu on merkittävä osa yhteiskunnallista elämää: se vaikuttaa talouteen, politiikkaan ja kulttuuriin. Mediamoguli Rupert Murdoch on todennut, että urheilu on ylivoimaisesti tärkein populaarikulttuurin genre. Ihmiset tuunaavat identiteettejään median tarjoamien elämäntyyli-ihanteiden kautta, ja siinä pelissä urheilulla on keskeinen rooli. Tunteisiin ja mediaan nojaavassa urheilubisneksessä liikkuvat valtavat rahavirrat.

"Mediaurheilu" koluaa läpi urheilun suuria ja pieniä kenttiä: jalkapalloa, formuloita, yleisurheilua, jääkiekkoa, koripalloa, tennistä, golfia, snookeria... Kolamo tarkastelee urheilijoiden esittämistä mediassa ja urheilijoista mediajulkisuudessa kierrätettäviä tarinoita, tunnekuvia ja niiden valvontaa. Teoksessa syvennytään myös faniuteen sekä megastadioneihin, jotka vaikuttavat kaupunkitiloihin, investointeihin ja paikkabrändäykseen.

Futistohtori Sami Kolamo (YTT)on mediatutkija ja opettaja. Kolamo pelaa ulko- ja sisäfutista tamperelaisessa Gotham City -joukkueessa.

* The description may refer to a different version of the product. Details mentioned in the description, such as accessories, may not be part of the product you have selected. For detailed information about the product you have selected, please refer to the feature list below.

☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja