Sami Salmenkivi : Yhteisöllinen media ja muuttuva markkinointi 20
As low as €21.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-YHTE-32FE20

Yhteisöllinen media ja muuttuva markkinointi 2.0 pureutuu internetin uusiin markkinointimahdollisuuksiin ja esittelee tuoreita tapoja lähestyä kuluttajia verkkoympäristössä. Kirja tarjoaa käytännönläheistä tietoa siitä, miten yhteisöllinen media muuttaa markkinointiajattelua ja liiketoiminnan toimintatapoja.
Suitable for: markkinoijille, päättäjille, tutkijoille ja opiskelijoille
| Categories | |
|---|---|
| Author | Sami Salmenkivi |
| Coauthors | Niko Nyman |
| Title | Yhteisöllinen media ja muuttuva markkinointi 20 |
| SKU | P-YHTE-32FE20 |
| Keywords | markkinointi, sosiaalinen media, media, Web 2.0 |
