Satu Lindroos : Kirkas brandi : miten suomalainen tuote erottuu, lisää arvoaan ja perustelee hintansa
Suomessa tuotetaan paljon erinomaisia, kansainväliset vaatimukset täyttäviä tuotteita. Siksi ne ansaitsevat myös parhaat mahdollisuudet kansainvälisillä markkinoilla. Mutta saavatko tuotteemme riittävän hyvän markkinoinnillisen tuen onnistumiseen? Erottuuko tuote tarjonnan keskellä? Välittyykö laatu? Ymmärtävätkö asiakkaat tuotteen arvon omalta kannaltaan? Onko kokemus tuotteesta houkutteleva ja palkitseva?
Kirkas brandi esittää, miten suomalainen yritys voi tiivistää tuotteensa merkityksen brandiksi, joka kantaa 2000-luvun globaalissa kilpailussa. Brandia jalostettaessa tuotteen arvo kasvaa. Tämä kirja näyttää konkreettisesti, kuinka brandi kirkastetaan kansainvälisille markkinoille: valtavat resurssit eivät ole edellytys, mutta hyvä perusidea on. Kaikki menestyvät brandit parantavat asiakkaidensa elämää jollakin tavalla. Suomalaiset ja ulkomaalaiset esimerkit näytetään kirjassa rinnatusten, sillä niinhän ne ovat todellisuudessakin. Kansainvälisyys ei ole enää valinta. Kirja esittää monia esimerkkejä siitä, miten pienetkin yritykset ovat löytäneet tuotteidensa ja ihmisten odotusten välille vahvan yhteyden. Kirkas brandi kertoo, miten pienestä ja kalliista voi tulla vahva ja tavoiteltu.
* The description may refer to a different version of the product. Details mentioned in the description, such as accessories, may not be part of the product you have selected. For detailed information about the product you have selected, please refer to the feature list below.
Categories | |
---|---|
Author | Satu Lindroos |
Coauthors | Katja Lindroos & Göte Nyman |
Title | Kirkas brandi : miten suomalainen tuote erottuu, lisää arvoaan ja perustelee hintansa |
Location | Paikallisvarasto Shipped the next business day |
Publisher | WSOY |
Publication year | 2005 |
Edition | 1 |
Binding | Paperback (softcover) |
Page count | 273+(1) |
Language | Finnish |
ISBN | 9510296600 |
Product condition | Excellent - (K4-) |
Other remarks | slight wear covers |
Height (mm) | 238 |
Depth (mm) | 169 |
Width (mm) | 21 |
Weight (g) | 670 |
Tax Class | Marginaaliverotus |
Keywords | föreställningar (uppfattningar), markkinointi., tuotteet., mielikuvat., suomalaisuus., marknadsföring., tavaramerkit., varumärken., finskhet., brändit., brands., produkter., kansainväliset markkinat., världsmarknaden. |