Theodore Levitt : Mielikuvitusta markkinointiin

As low as €9.50
In stock
Only %1 left
SKU
P-MIEL-009DF3
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Theodore Levitt korostaa mielikuvituksen merkitystä yrityksen markkinointistrategioissa ja tuo esiin oivaltavia keinoja asiakkaiden houkuttelemiseksi ja pitämiseksi kilpailutilanteissa. Kansainvälisesti arvostetun Harvardin professorin teos haastaa vanhentuneet käsitykset palveluliiketoiminnasta ja tarjoaa havainnollisia esimerkkejä yritysmaailman menestyksestä.

More Information
Categories
AuthorTheodore Levitt
CoauthorsSeppo Särkkä
TitleMielikuvitusta markkinointiin
Original titleThe marketing imagination
SKUP-MIEL-009DF3
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja