Thomas H. Davenport : Competing on analytics : the new science of winning

€11.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-COMP-2B9169
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Thomas H. Davenportin "Competing on analytics : the new science of winning" käsittelee analytiikan merkitystä yritysten menestystekijänä ja kilpailukyvyn rakentamisessa muuttuvassa liiketoimintaympäristössä.

Suitable for: Yritysjohtajat, liiketoiminnan kehittäjät ja analytiikasta kiinnostuneet

More Information
Categories
AuthorThomas H. Davenport
CoauthorsJeanne G. Harris
TitleCompeting on analytics : the new science of winning
SKUP-COMP-2B9169
Keywordsmenestyminen, yritykset, johtaminen, liiketalous, tietotekniikka, liiketoiminta, kilpailukyky, talousmatematiikka, tieto, yritysstrategiat, liikkeenjohto, tiedonhallinta, menestystekijät, yhtiöt, liiketaloustiede, analyysi, tietämyksenhallinta, liiketoimintaympäristö, kilpailu (toiminta), kilpailu (talous)
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja