Tomi T. Ahonen : Communities dominate brands : business and marketing challenges of the 21st century

As low as €4.50
In stock
Only %1 left
SKU
P-COMM-5BF370
See all options
More Information
Categories
AuthorTomi T. Ahonen
CoauthorsAlan Moore
TitleCommunities dominate brands : business and marketing challenges of the 21st century
SKUP-COMM-5BF370
Keywordskuluttajat, verkkokauppa, markkinointi, mainonta, Internet, palvelut, verkostot, mielikuvat, ryhmäkäyttäytyminen, uusi talous, tavaramerkit, verkkoyhteisöt, yhteisöt, verkostoituminen, verkkoliiketoiminta, liiketoimintamallit, brändit, Marketing, marknadsföring, Electronic commerce, Advertising, networks, nätgemenskaper, e-business, näthandel, reklam (marknadsföring), communities, nya ekonomin, affärsverksamhetsmodeller
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja