Tomi T. Ahonen : Communities dominate brands : business and marketing challenges of the 21st century
As low as €4.50
In stock
Only %1 left
SKU
P-COMM-5BF370

Digitaaliset yhteisöt mullistavat brändin rakentamisen ja markkinoinnin toimintamalleja, kun kuluttajat verkostoituvat, jakavat tietoa ja vaikuttavat yrityksiin enemmän kuin koskaan aiemmin. Tomi T. Ahosen teos antaa käytännönläheisen näkökulman yhteisövetoiseen markkinointiin sekä esittelee case-tutkimuksia globaaleista brändeistä.
Suitable for: Markkinoinnin, mainonnan ja liiketoiminnan ammattilaisille sekä verkkoyhteisöjen ja digitaalisen talouden ilmiöistä kiinnostuneille.
| Categories | |
|---|---|
| Author | Tomi T. Ahonen |
| Coauthors | Alan Moore |
| Title | Communities dominate brands : business and marketing challenges of the 21st century |
| SKU | P-COMM-5BF370 |
| Keywords | kuluttajat, verkkokauppa, markkinointi, mainonta, Internet, palvelut, verkostot, mielikuvat, ryhmäkäyttäytyminen, uusi talous, tavaramerkit, verkkoyhteisöt, yhteisöt, verkostoituminen, verkkoliiketoiminta, liiketoimintamallit, brändit, Marketing, marknadsföring, Electronic commerce, Advertising, networks, nätgemenskaper, e-business, näthandel, reklam (marknadsföring), communities, nya ekonomin, affärsverksamhetsmodeller |
