Tomi T. Ahonen : Communities dominate brands : business and marketing challenges of the 21st century

As low as €4.50
In stock
Only %1 left
SKU
P-COMM-5BF370
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Digitaaliset yhteisöt mullistavat brändin rakentamisen ja markkinoinnin toimintamalleja, kun kuluttajat verkostoituvat, jakavat tietoa ja vaikuttavat yrityksiin enemmän kuin koskaan aiemmin. Tomi T. Ahosen teos antaa käytännönläheisen näkökulman yhteisövetoiseen markkinointiin sekä esittelee case-tutkimuksia globaaleista brändeistä.

Suitable for: Markkinoinnin, mainonnan ja liiketoiminnan ammattilaisille sekä verkkoyhteisöjen ja digitaalisen talouden ilmiöistä kiinnostuneille.

More Information
Categories
AuthorTomi T. Ahonen
CoauthorsAlan Moore
TitleCommunities dominate brands : business and marketing challenges of the 21st century
SKUP-COMM-5BF370
Keywordskuluttajat, verkkokauppa, markkinointi, mainonta, Internet, palvelut, verkostot, mielikuvat, ryhmäkäyttäytyminen, uusi talous, tavaramerkit, verkkoyhteisöt, yhteisöt, verkostoituminen, verkkoliiketoiminta, liiketoimintamallit, brändit, Marketing, marknadsföring, Electronic commerce, Advertising, networks, nätgemenskaper, e-business, näthandel, reklam (marknadsföring), communities, nya ekonomin, affärsverksamhetsmodeller
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja