Autetaanko asiakasta - palvellaanko potilasta?

As low as €9.50
In stock
Only %1 left
SKU
P-AUTE-007D47
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Asiakkaan ääni, etiikka ja vuorovaikutus ovat keskiössä tässä teoksessa, jossa tarkastellaan terveydenhuollon ja sosiaalipalveluiden ydinkysymyksiä moniulotteisesti. Kirja antaa puhuttelevaa näkökulmaa asiakkaan rooliin ja palautteen merkitykseen nykyajan palveluissa.

Click to see Finnish description

More Information
Categories
CoauthorsTuula Salmela
TitleAutetaanko asiakasta - palvellaanko potilasta?
SKUP-AUTE-007D47
Keywordsasiakkaat, asiakastyytyväisyys, lainsäädäntö, lääketiede, laatu, peruspalvelut, arvot, hyvinvointi, etiikka, hoitotyö, vanhukset, mielenterveyshäiriöt, lapsen asema, sosiaalityö, kuntoutus, vuorovaikutus, asiakaspalvelu, potilaat, hoitohenkilöstö, terveyspalvelut, terveydenhuolto, oikeudet, ikääntyneet, sairaanhoito, sosiaalihuolto, tietosuoja, hoitosuhde, ammattietiikka, hoivatyö, sosiaalipalvelut, julkiset palvelut, mielenterveystyö, asiantuntijat, mielenterveyspalvelut, hoitoyhteisöt, asiakkuus, avohoito, hoitoetiikka, palaute, lääketieteellinen etiikka, laadunvarmistus, ethics, medical, communication, physician-patient relations, Quality of Health Care, health services, Consumer Participation, Interpersonal Relations, ethics, nursing, social work, Consumer Satisfaction, potilasasiamiehet, patient satisfaction, Patient Education
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja