Autetaanko asiakasta - palvellaanko potilasta?

Alkaen 9,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-AUTE-007D47
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Asiakkaan ääni, etiikka ja vuorovaikutus ovat keskiössä tässä teoksessa, jossa tarkastellaan terveydenhuollon ja sosiaalipalveluiden ydinkysymyksiä moniulotteisesti. Kirja antaa puhuttelevaa näkökulmaa asiakkaan rooliin ja palautteen merkitykseen nykyajan palveluissa.

Autetaanko asiakasta — palvellaanko potilasta?
Onko lääkäri potilaan palvelija vai vallankäyttäjä? Löytyykö sosiaalipalvelujen arjessa sijaa asiakkaille?
Autetaanko asiakasta — palvellaanko potilasta? -teoksen avainsanoja ovat asiakkaan ääni ja roolit, etiikka, vuorovaikutus, potilas- ja asiakaspalaute sekä kuluttajuus. Kirja jäsentää asiakasteeman 'uuden tulemisen' lähtökohtia moniulotteisesti ja puhutteleasti.

Teoksen ovat kirjoittaneet Antti Hautamäki, Aulikki Kananoja, Harri Jokiranta, Paula Kokkonen, Simo Koskinen, Anne Pohjola, Terho Pursiainen, Monika Rihelä, Tuula Salmela, Helinä Siikala, Jussi Särkelä ja Jaakko Tuomi.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
Muut tekijätTuula Salmela
Teoksen nimiAutetaanko asiakasta - palvellaanko potilasta?
SKUP-AUTE-007D47
Avainsanatasiakkaat, asiakastyytyväisyys, lainsäädäntö, lääketiede, laatu, peruspalvelut, arvot, hyvinvointi, etiikka, hoitotyö, vanhukset, mielenterveyshäiriöt, lapsen asema, sosiaalityö, kuntoutus, vuorovaikutus, asiakaspalvelu, potilaat, hoitohenkilöstö, terveyspalvelut, terveydenhuolto, oikeudet, ikääntyneet, sairaanhoito, sosiaalihuolto, tietosuoja, hoitosuhde, ammattietiikka, hoivatyö, sosiaalipalvelut, julkiset palvelut, mielenterveystyö, asiantuntijat, mielenterveyspalvelut, hoitoyhteisöt, asiakkuus, avohoito, hoitoetiikka, palaute, lääketieteellinen etiikka, laadunvarmistus, ethics, medical, communication, physician-patient relations, Quality of Health Care, health services, Consumer Participation, Interpersonal Relations, ethics, nursing, social work, Consumer Satisfaction, potilasasiamiehet, patient satisfaction, Patient Education
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja