Kaj Storbacka : Asiakkuuden ehdoilla vai asiakkaiden armoilla

As low as €18.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-ASIA-B359A9

Asiakkuudessa korostuu mm. se, että asiakkaan tehtävänä ei ole pelkästään ostaa tuotteita, vaan tarjota myös omaa osaamistaan yrityksen käyttöön.Tulevaisuuden yritykset laskevat arvonsa sen mukaan, miten arvokkaita asiakkuuksia niillä on. Asiakkuuden arvo on useissa tapauksissa yritysten tärkein pääoma. Sitä ei vielä tänään ole yrityksen taseessa. Tulevaisuudessa se varmasti on.Kirja perustuu laajaan Täydellinen Asiakkuus -projektiin, johon osallistui noin 40 suomalaista yritystä ja jonka puitteista tutustuttiin yli 40 yritykseen Euroopassa ja Yhdysvalloista.Kirjassa on lukuisia esimerkkejä siitä, miten asiakkuusajattelua on sovellettu käytännössä. Nämä esimerkit antavat lukijalle oivalluksia siitä, kuinka osakkuusajattelua toteutetaan, miten asiakkuutta johdetaan, ja miten se näkyy yrityksen toiminnassa - silloin kun asiakkaiden tarpeiden tyydyttäminen ei riitä ja asiakkaan odotusten jatkuva ylittäminen on silkkaa hulluutta!

More Information
Categories
AuthorKaj Storbacka
CoauthorsJarmo R Lehtinen
TitleAsiakkuuden ehdoilla vai asiakkaiden armoilla
LanguageFinnish
Tax Class-
Keywordsmarkkinointi, asiakkuus
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja