Kaj Storbacka : Asiakkuuden ehdoilla vai asiakkaiden armoilla

Alkaen 20,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ASIA-B359A9
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Kaj Storbacka haastaa perinteisen markkinoinnin ajattelutavan esittelemällä asiakkuuden johtamisen keskeisenä kilpailuvalttina yrityksille. Kirja tarjoaa käytännön esimerkkejä ja konkreettisia malleja asiakkuusajattelun toteuttamiseen yritystoiminnassa.

Kenelle: Yrityksen markkinoinnista ja asiakassuhteiden johtamisesta kiinnostuneille.

Takakansi

Kirjan tekijät muokkaavat markkinointi ajattelua uudelleen. Kauppojen tekemisen maailmasta siirrytään asiakkuuksien johtamiseen: yritykset eivät ole asiakkaiden armoilla, vaan yritykset ja asiakkaat toimivat asiakkuuden eli yhteistyön ehdoilla!

Kirja esittelee asiakkuuden rakenteen, asiakkuuden vaiheet, miten niihin voidaan vaikuttaa sekä mitä ja miten yritys hyötyy asiakkuuksien johtamisesta. Asiakkuudessa korostuu mm. se, että asiakkaan tehtävä ei ole pelkästään ostaa tuotteita, vaan tarjota myös omaa osaamistaan yrityksen käyttöön.

ASIAKKUUDEN EHDOILLA

Tulevaisuuden yritykset laskevat arvonsa sen mukaan, miten arvokkaita asiakkuuksia niillä on. Asiakkuuden arvo on useissa tapauksissa yritysten tärkein pääoma. Sitä ei vielä tänään ole yrityksen taseessa. Tulevaisuudessa on.

Kirja perustuu laajaan Täydellinen Asiakkuus -projektiin, johon osallistui noin 40 suomalaista yritystä ja jonka tuloksia testattiin yli 40 yrityksen Euroopassa ja Yhdysvalloissa.

Kirjassa on lukuisia esimerkkejä siitä, miten asiakkuusajattelua on sovellettu käytännössä. Nämä esimerkit antavat lukijalle oivalluksia siitä, kuinka asiakkuusajattelu toteutetaan, miten asiakkuutta johdetaan, ja miten se näkyy yrityksen toiminnassa - silloin kun asiakkaiden tarpeiden tyydyttäminen ei riitä ja asiakkaan odotusten jatkuva ylittäminen on silkkaa hulluutta!

Esittely

Asiakkuudessa korostuu mm. se, että asiakkaan tehtävänä ei ole pelkästään ostaa tuotteita, vaan tarjota myös omaa osaamistaan yrityksen käyttöön.Tulevaisuuden yritykset laskevat arvonsa sen mukaan, miten arvokkaita asiakkuuksia niillä on. Asiakkuuden arvo on useissa tapauksissa yritysten tärkein pääoma. Sitä ei vielä tänään ole yrityksen taseessa. Tulevaisuudessa se varmasti on.Kirja perustuu laajaan Täydellinen Asiakkuus -projektiin, johon osallistui noin 40 suomalaista yritystä ja jonka puitteista tutustuttiin yli 40 yritykseen Euroopassa ja Yhdysvalloista.Kirjassa on lukuisia esimerkkejä siitä, miten asiakkuusajattelua on sovellettu käytännössä. Nämä esimerkit antavat lukijalle oivalluksia siitä, kuinka osakkuusajattelua toteutetaan, miten asiakkuutta johdetaan, ja miten se näkyy yrityksen toiminnassa - silloin kun asiakkaiden tarpeiden tyydyttäminen ei riitä ja asiakkaan odotusten jatkuva ylittäminen on silkkaa hulluutta!

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäKaj Storbacka
Teoksen nimiAsiakkuuden ehdoilla vai asiakkaiden armoilla
SKUP-ASIA-B359A9
Avainsanatmarkkinointi, asiakkuus
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja