Kaj Storbacka : Asiakkuuden ehdoilla vai asiakkaiden armoilla
Alkaen 20,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ASIA-B359A9

Kaj Storbacka haastaa perinteisen markkinoinnin ajattelutavan esittelemällä asiakkuuden johtamisen keskeisenä kilpailuvalttina yrityksille. Kirja tarjoaa käytännön esimerkkejä ja konkreettisia malleja asiakkuusajattelun toteuttamiseen yritystoiminnassa.
Kenelle: Yrityksen markkinoinnista ja asiakassuhteiden johtamisesta kiinnostuneille.
Takakansi
Kirjan tekijät muokkaavat markkinointi ajattelua uudelleen. Kauppojen tekemisen maailmasta siirrytään asiakkuuksien johtamiseen: yritykset eivät ole asiakkaiden armoilla, vaan yritykset ja asiakkaat toimivat asiakkuuden eli yhteistyön ehdoilla!Kirja esittelee asiakkuuden rakenteen, asiakkuuden vaiheet, miten niihin voidaan vaikuttaa sekä mitä ja miten yritys hyötyy asiakkuuksien johtamisesta. Asiakkuudessa korostuu mm. se, että asiakkaan tehtävä ei ole pelkästään ostaa tuotteita, vaan tarjota myös omaa osaamistaan yrityksen käyttöön.
ASIAKKUUDEN EHDOILLA
Tulevaisuuden yritykset laskevat arvonsa sen mukaan, miten arvokkaita asiakkuuksia niillä on. Asiakkuuden arvo on useissa tapauksissa yritysten tärkein pääoma. Sitä ei vielä tänään ole yrityksen taseessa. Tulevaisuudessa on.
Kirja perustuu laajaan Täydellinen Asiakkuus -projektiin, johon osallistui noin 40 suomalaista yritystä ja jonka tuloksia testattiin yli 40 yrityksen Euroopassa ja Yhdysvalloissa.
Kirjassa on lukuisia esimerkkejä siitä, miten asiakkuusajattelua on sovellettu käytännössä. Nämä esimerkit antavat lukijalle oivalluksia siitä, kuinka asiakkuusajattelu toteutetaan, miten asiakkuutta johdetaan, ja miten se näkyy yrityksen toiminnassa - silloin kun asiakkaiden tarpeiden tyydyttäminen ei riitä ja asiakkaan odotusten jatkuva ylittäminen on silkkaa hulluutta!
Esittely
Asiakkuudessa korostuu mm. se, että asiakkaan tehtävänä ei ole pelkästään ostaa tuotteita, vaan tarjota myös omaa osaamistaan yrityksen käyttöön.Tulevaisuuden yritykset laskevat arvonsa sen mukaan, miten arvokkaita asiakkuuksia niillä on. Asiakkuuden arvo on useissa tapauksissa yritysten tärkein pääoma. Sitä ei vielä tänään ole yrityksen taseessa. Tulevaisuudessa se varmasti on.Kirja perustuu laajaan Täydellinen Asiakkuus -projektiin, johon osallistui noin 40 suomalaista yritystä ja jonka puitteista tutustuttiin yli 40 yritykseen Euroopassa ja Yhdysvalloista.Kirjassa on lukuisia esimerkkejä siitä, miten asiakkuusajattelua on sovellettu käytännössä. Nämä esimerkit antavat lukijalle oivalluksia siitä, kuinka osakkuusajattelua toteutetaan, miten asiakkuutta johdetaan, ja miten se näkyy yrityksen toiminnassa - silloin kun asiakkaiden tarpeiden tyydyttäminen ei riitä ja asiakkaan odotusten jatkuva ylittäminen on silkkaa hulluutta!* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Kaj Storbacka |
| Teoksen nimi | Asiakkuuden ehdoilla vai asiakkaiden armoilla |
| SKU | P-ASIA-B359A9 |
| Avainsanat | markkinointi, asiakkuus |
