Kalevi Hellman : Asiakastavoitteet ja -strategiat : asiakastuloslaskelma, -tase, -virta ja -portfoliot

As low as €9.00 Original Price €15.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-ASIA-90ECB7

Kirja esittelee uuden ajattelumallin: miten yritys voi johtaa asiakkaitaan. Teoksessa pureudutaan siihen, miten yritys voi aloittaa asiakkaiden johtamiseen siirtymisen ja miten asiakkaita johtava yritys toimii. Kirja paljastaa, miten nämä muutokset vaikuttavat yrityksen johtamisalueisiin: analysointiin, tavoiteasetantaan, toiminnan strategiseen linjaukseen, delegointiin, resurssointiin sekä seurantaan. Lukijaa opastetaan asiakastavoitteiden ja -strategioiden määrittämiseen, joiden avulla voidaan mm. mitata asiakassuhteiden leveyttä ja syvyyttä sekä vaikuttaa niiden kehittymiseen. Lukija saa käyttöönsä uudet ja tehokkaat asiakkaiden johtamisen työkalut: asiakastuloslaskelma, asiakastase, asiakasvirtakortti ja asiakasportfoliot.

Kirja soveltuu yritysten asiakasvastaaville, markkinointipäälliköille ja -suunnittelijoille, myynti- tuote- ja kehityspäälliköille ja yritysjohdolle. Soveltuu myös korkeakoulujen opetukseen.

Ekonomi Kalevi Hellman toimii toimitusjohtajana ICMI - Intelligent Customer Management International Oy:ssä, joka on asiakassuhteiden johtamiseen erikoistunut konsultointiyritys.

More Information
Categories
AuthorKalevi Hellman
TitleAsiakastavoitteet ja -strategiat : asiakastuloslaskelma, -tase, -virta ja -portfoliot
LanguageFinnish
Tax Class-
Keywordsasiakaslähtöisyys, asiakassuhde, johtaminen, yritysstrategiat
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja