Kalevi Hellman : Asiakastavoitteet ja -strategiat : asiakastuloslaskelma, -tase, -virta ja -portfoliot

Alkaen 9,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ASIA-90ECB7
Katso kaikki vaihtoehdot

Kirja esittelee uuden ajattelumallin: miten yritys voi johtaa asiakkaitaan. Teoksessa pureudutaan siihen, miten yritys voi aloittaa asiakkaiden johtamiseen siirtymisen ja miten asiakkaita johtava yritys toimii. Kirja paljastaa, miten nämä muutokset vaikuttavat yrityksen johtamisalueisiin: analysointiin, tavoiteasetantaan, toiminnan strategiseen linjaukseen, delegointiin, resurssointiin sekä seurantaan. Lukijaa opastetaan asiakastavoitteiden ja -strategioiden määrittämiseen, joiden avulla voidaan mm. mitata asiakassuhteiden leveyttä ja syvyyttä sekä vaikuttaa niiden kehittymiseen. Lukija saa käyttöönsä uudet ja tehokkaat asiakkaiden johtamisen työkalut: asiakastuloslaskelma, asiakastase, asiakasvirtakortti ja asiakasportfoliot.

Kirja soveltuu yritysten asiakasvastaaville, markkinointipäälliköille ja -suunnittelijoille, myynti- tuote- ja kehityspäälliköille ja yritysjohdolle. Soveltuu myös korkeakoulujen opetukseen.

Ekonomi Kalevi Hellman toimii toimitusjohtajana ICMI - Intelligent Customer Management International Oy:ssä, joka on asiakassuhteiden johtamiseen erikoistunut konsultointiyritys.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäKalevi Hellman
Teoksen nimiAsiakastavoitteet ja -strategiat : asiakastuloslaskelma, -tase, -virta ja -portfoliot
Avainsanatasiakaslähtöisyys, asiakassuhde, johtaminen, yritysstrategiat
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja