Kalevi Hellman : Asiakastavoitteet ja -strategiat : asiakastuloslaskelma, -tase, -virta ja -portfoliot
Alkaen 10,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ASIA-90ECB7

Kirja esittelee uuden asiakasjohtamisen ajattelumallin, joka auttaa yrityksiä kehittämään tavoitteellisia ja strategisia asiakasratkaisuja. Mukana on tehokkaita työkaluja kuten asiakastuloslaskelma, asiakastase, asiakasvirtakortti ja asiakasportfoliot yrityksen johtamisen tueksi.
Kenelle: Yritysten asiakasvastaaville, markkinointi- ja myyntipäälliköille, tuotekehittäjille, yritysjohdolle sekä korkeakouluopetukseen.
Takakansi
Kirja esittelee uuden ajattelumallin: miten yritys voi johtaa asiakkaitaan. Se paljastaa, kuinka yritys voi määrittää asiakastavoitteet ja -strategiat, jotka liittyvät asiakaskantaan ja sen kehittämiseen. Tällöin yritys voi mm. mitata asiakassuhteittensa leveyttä ja syvyyttä sekä vaikuttaa niiden kehittymiseen. Teos pureutuu siihen, miten asiakkaita johtava yritys toimii. Lisäksi käsitellään seikkaperäisesti, miten yritys voi aloittaa asiakkaiden johtamiseen siirtymisen. Kirja kertoo, miten nämä muutokset vaikuttavat yrityksen johtamisvalmiuksiin: analysointiin, tavoitteenasetantaan, toiminnan strategiseen linjaukseen, delegointiin, resursointiin sekä seurantaan.Lukija saa uudet ja tehokkaat työkalut:
- asiakastuloslaskelma
- asiakastase
- asiakasvirtakortti
- asiakasportfoliot.
Kirjan ensimmäinen luku käsittelee sitä, miten tuotteiden johtaminen eroaa asiakkaiden johtamisesta. Luvussa 2 käsitellään niitä liiketoimintaympäristössä tapahtuvia strategisia muutoksia, jotka toisaalta luovat mahdollisuuksia, mutta toisaalta taas ajavat yrityksiä kohti asiakkaiden johtamista. Kolmas luku kertoo, mitkä ovat asiakkaiden johtamisen hyödyt yritykselle. Millaisia muutoksia tämä prosessi tuo tullessaan ja mitä se edellyttää organisaatiolta? Luvut 4 ja 5 paljastavat, miten yritys siirtyy käytännössä tuotteiden johtamisesta asiakkaiden johtamiseen. Miten perinteiset tavoitteet voidaan muuttaa asiakastavoitteiksi ja strategiat asiakasstrategioiksi? Näitä muutoksia on lähes mahdotonta jalkauttaa organisaatiossa ilman toimivia työkaluja. Ne ja niiden käyttö eri organisaatiotasoilla kuvataan seikkaperäisesti luvuissa 6 ja 7.
Esittely
Kirja esittelee uuden ajattelumallin: miten yritys voi johtaa asiakkaitaan. Teoksessa pureudutaan siihen, miten yritys voi aloittaa asiakkaiden johtamiseen siirtymisen ja miten asiakkaita johtava yritys toimii. Kirja paljastaa, miten nämä muutokset vaikuttavat yrityksen johtamisalueisiin: analysointiin, tavoiteasetantaan, toiminnan strategiseen linjaukseen, delegointiin, resurssointiin sekä seurantaan. Lukijaa opastetaan asiakastavoitteiden ja -strategioiden määrittämiseen, joiden avulla voidaan mm. mitata asiakassuhteiden leveyttä ja syvyyttä sekä vaikuttaa niiden kehittymiseen. Lukija saa käyttöönsä uudet ja tehokkaat asiakkaiden johtamisen työkalut: asiakastuloslaskelma, asiakastase, asiakasvirtakortti ja asiakasportfoliot.Kirja soveltuu yritysten asiakasvastaaville, markkinointipäälliköille ja -suunnittelijoille, myynti- tuote- ja kehityspäälliköille ja yritysjohdolle. Soveltuu myös korkeakoulujen opetukseen.
Ekonomi Kalevi Hellman toimii toimitusjohtajana ICMI - Intelligent Customer Management International Oy:ssä, joka on asiakassuhteiden johtamiseen erikoistunut konsultointiyritys.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Kalevi Hellman |
| Teoksen nimi | Asiakastavoitteet ja -strategiat : asiakastuloslaskelma, -tase, -virta ja -portfoliot |
| SKU | P-ASIA-90ECB7 |
| Avainsanat | asiakaslähtöisyys, asiakassuhde, johtaminen, yritysstrategiat |
