Kari Mannermaa : Markkinointikanavat ja kaupan ryhmittyminen

€8.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-MARK-34507D
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Kari Mannermaan teos pureutuu Suomen kaupan rakenteeseen ja markkinointikanaviin, analysoiden alan keskittymistä ja ajankohtaisia haasteita. Kirja tarjoaa kattavaa tietoa yrityksille, jotka tarvitsevat ymmärrystä markkinointikanavista ja kaupan ryhmittymisestä.

Suitable for: Yritystoiminnasta ja markkinoinnista kiinnostuneille aikuisille.

Click to see Finnish description

More Information
Categories
AuthorKari Mannermaa
TitleMarkkinointikanavat ja kaupan ryhmittyminen
SKUP-MARK-34507D
Keywordskauppa, markkinointi, yritykset, vähittäiskauppa, tukkukauppa, kauppaketjut, Retail trade, keskittyminen (talous)
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja