Kari Mannermaa : Markkinointikanavat ja kaupan ryhmittyminen
€8.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-MARK-34507D

Kari Mannermaan teos pureutuu Suomen kaupan rakenteeseen ja markkinointikanaviin, analysoiden alan keskittymistä ja ajankohtaisia haasteita. Kirja tarjoaa kattavaa tietoa yrityksille, jotka tarvitsevat ymmärrystä markkinointikanavista ja kaupan ryhmittymisestä.
Suitable for: Yritystoiminnasta ja markkinoinnista kiinnostuneille aikuisille.
Click to see Finnish description
| Categories | |
|---|---|
| Author | Kari Mannermaa |
| Title | Markkinointikanavat ja kaupan ryhmittyminen |
| SKU | P-MARK-34507D |
| Keywords | kauppa, markkinointi, yritykset, vähittäiskauppa, tukkukauppa, kauppaketjut, Retail trade, keskittyminen (talous) |
