Kari Mannermaa : Markkinointikanavat ja kaupan ryhmittyminen
8,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-34507D

Kari Mannermaan teos pureutuu Suomen kaupan rakenteeseen ja markkinointikanaviin, analysoiden alan keskittymistä ja ajankohtaisia haasteita. Kirja tarjoaa kattavaa tietoa yrityksille, jotka tarvitsevat ymmärrystä markkinointikanavista ja kaupan ryhmittymisestä.
Kenelle: Yritystoiminnasta ja markkinoinnista kiinnostuneille aikuisille.
"Kauppa Suomessa tiukan keskittynyttä"
"Valta-asema jakeluteissä luisunut kaupalle – annatto kaupan päättää puolestasi"
"Irti tuottajien sanelupolitiikasta – Tuko lisää nimettömiä tuotteita?"
"Teollisuus ei tahdo rahtitoimittajaksi"
"Kauppa kilpailee, ei merkkitavarat"
"Kesko ja Tuko alistavat, KTM tutkii 'torpparisopimuksia'"
"Tukkukauppiaiden sopimus kieltää kilpailun asiakkaista"
Yllä olevat lehtotsikot kertovat, että julkisuudessa on viime vuosina keskusteltu varsin paljon kotimaan kauppaan ja markkinointikanaviin liittyvistä kysymyksistä. Otsikoista näkyy selvästi kotimaankauppiaille ja markkinointikanaville tyypillinen rakennemiperinne. Tämä kirja soveltuu henkilöille, joille markkinointikanavia ja kaupan ryhmittymistä koskeva uusi tieto on välttämätöntä. Kirjassa otetaan kantaa myös yrittäjänsuojakysymykseen.
Kauppat.maist. Kari Mannermaa on johtajana Markkinointi-instituutin toimintakeskuksessa Oulussa.
"Valta-asema jakeluteissä luisunut kaupalle – annatto kaupan päättää puolestasi"
"Irti tuottajien sanelupolitiikasta – Tuko lisää nimettömiä tuotteita?"
"Teollisuus ei tahdo rahtitoimittajaksi"
"Kauppa kilpailee, ei merkkitavarat"
"Kesko ja Tuko alistavat, KTM tutkii 'torpparisopimuksia'"
"Tukkukauppiaiden sopimus kieltää kilpailun asiakkaista"
Yllä olevat lehtotsikot kertovat, että julkisuudessa on viime vuosina keskusteltu varsin paljon kotimaan kauppaan ja markkinointikanaviin liittyvistä kysymyksistä. Otsikoista näkyy selvästi kotimaankauppiaille ja markkinointikanaville tyypillinen rakennemiperinne. Tämä kirja soveltuu henkilöille, joille markkinointikanavia ja kaupan ryhmittymistä koskeva uusi tieto on välttämätöntä. Kirjassa otetaan kantaa myös yrittäjänsuojakysymykseen.
Kauppat.maist. Kari Mannermaa on johtajana Markkinointi-instituutin toimintakeskuksessa Oulussa.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Kari Mannermaa |
| Teoksen nimi | Markkinointikanavat ja kaupan ryhmittyminen |
| SKU | P-MARK-34507D |
| Avainsanat | kauppa, markkinointi, yritykset, vähittäiskauppa, tukkukauppa, kauppaketjut, Retail trade, keskittyminen (talous) |
