Raimo Pitkänen : Parasta palvelua : Miten onnistut asiakkaan kohtaamisessa?
As low as €18.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-PARA-46F34A

Raimo Pitkäsen teos pureutuu asiakaskohtaamisen merkitykseen ja palvelun kehittämiseen käytännönläheisesti. Kirja kannustaa löytämään uusia, luovia tapoja parantaa palvelua ja asiakkaan kokemusta.
Suitable for: Palvelu- ja asiantuntijatehtävissä työskenteleville.
Click to see Finnish description
| Categories | |
|---|---|
| Author | Raimo Pitkänen |
| Title | Parasta palvelua : Miten onnistut asiakkaan kohtaamisessa? |
| SKU | P-PARA-46F34A |
| Keywords | asiakaslähtöisyys, asiakkaat, palvelut, asiakastyytyväisyys, kehittäminen, laatu, positiivisuus, arvot, asiakaspalvelu, tehokkuus, tiedotus, työmotivaatio, asiantuntijuus, asiakastyö, kohtaaminen, palveluala, asiakkuus, joustavuus, palvelutaso |
