Raimo Pitkänen : Parasta palvelua : Miten onnistut asiakkaan kohtaamisessa?

As low as €18.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-PARA-46F34A
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Raimo Pitkäsen teos pureutuu asiakaskohtaamisen merkitykseen ja palvelun kehittämiseen käytännönläheisesti. Kirja kannustaa löytämään uusia, luovia tapoja parantaa palvelua ja asiakkaan kokemusta.

Suitable for: Palvelu- ja asiantuntijatehtävissä työskenteleville.

Click to see Finnish description

More Information
Categories
AuthorRaimo Pitkänen
TitleParasta palvelua : Miten onnistut asiakkaan kohtaamisessa?
SKUP-PARA-46F34A
Keywordsasiakaslähtöisyys, asiakkaat, palvelut, asiakastyytyväisyys, kehittäminen, laatu, positiivisuus, arvot, asiakaspalvelu, tehokkuus, tiedotus, työmotivaatio, asiantuntijuus, asiakastyö, kohtaaminen, palveluala, asiakkuus, joustavuus, palvelutaso
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja