Raimo Pitkänen : Parasta palvelua : Miten onnistut asiakkaan kohtaamisessa?

Alkaen 18,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-PARA-46F34A
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Raimo Pitkäsen teos pureutuu asiakaskohtaamisen merkitykseen ja palvelun kehittämiseen käytännönläheisesti. Kirja kannustaa löytämään uusia, luovia tapoja parantaa palvelua ja asiakkaan kokemusta.

Kenelle: Palvelu- ja asiantuntijatehtävissä työskenteleville.

■ Miten onnistut asiakkaan kohtaamisessa?
Palveluksen tehokkuus merkitsee onnistumista palvelutilanteessa. Huono palvelu ei käy kaupaksi edes halvalla. Lisäksi hyvä palvelu tulee usein tuottajalleen halvemmaksi kuin huono, mutta asiakas on valmis maksamaan siitä huomattavasti enemmän. Hyvä menestyy.

Asiakkaan kohtaaminen on aina inhimillinen tapahtuma - menestyksen kannalta ratkaiseva hetki. Ei ole samantekevää, miten asiakas kohdataan. Asiakkaat ovat erilaisia. Siksi palvelussa on toimittava vaihtelevasti ja luovasti. Siihen pystyy ihminen. Ihminen on myös koneen tai tietojärjestelmän takana.

■ Kuinka löytää uusia, luovia konsepteja palvelun kehittämiseen?
Jokaisen organisaation tärkein kysymys on asiakkaalle tuotetun ilon ja hyödyn suhde kustannuksiin. Palvelukonsepti ratkaisee paljon. Sillä kilpaillaan ja erotutaan. Onnistuneen palvelussa ratkaisee uusien myyntimahdollisuuksien avautuvuus. Asutkaat ja elinkeinoelämä kokeilevat yhteisetuuksia mieluiten yhteistyöhön asiakkaita houkutteleva yritys.

Kirjan elämänmakuiset tarinat innostavat ja rohkaisevat palvelu- ja asiantuntijatehtävissä toimivia kehittämään toimintatapojaan ja auttavat näkemään oman työn merkityksen yhteisen menestyksen kannalta.

Tekniikan lisensiaatti Raimo Pitkänen on kokenut johtamisen ja liiketoiminnan kehittämisen ammattilainen, joka on toiminut konsulttina ja kouluttajana monilla eri toimialoilla niin yrityksissä kuin julkisissa organisaatioissa. Hänen yrityksensä RP Q-line Oy on erikoistunut palvelu- ja asiantuntijaorganisaatioiden toiminnan kehittämiseen. Hän on tehnyt pitkän uran myös tietoliikenne- ja sairaalatekniikan parissa.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäRaimo Pitkänen
Teoksen nimiParasta palvelua : Miten onnistut asiakkaan kohtaamisessa?
SKUP-PARA-46F34A
Avainsanatasiakaslähtöisyys, asiakkaat, palvelut, asiakastyytyväisyys, kehittäminen, laatu, positiivisuus, arvot, asiakaspalvelu, tehokkuus, tiedotus, työmotivaatio, asiantuntijuus, asiakastyö, kohtaaminen, palveluala, asiakkuus, joustavuus, palvelutaso
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja