Vaikuttamista ja valintoja

As low as €14.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-VAIK-1BF302
See all options
This summary was created using AI. This feature is still under development, but it aims to provide concise and easily understandable information about products.
Fiki-maskotti

Vaikuttamista ja valintoja : monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseen explores the diverse facets of Finnish advertising history and consumption. The book offers fresh insights into topics such as persuasion in advertising, consumer behavior, and marketing communications.

Suitable for: Suitable especially for students of consumer economics, marketing, consumption sociology, and social history, as well as those interested in advertising and consumption.

Teos esittelee kulutuksen ja mainonnan tutkimuksen keskeisiä keskusteluja. Siinä tarkastellaan suomalaisen mainonnan historiaa sekä kulutuksen ja mainonnan yleisiä aiheita, kuten suostuttelua mainonnassa, kuluttajayleisöä, mainonnan sääntelyä ja sukupuolta mainonnassa. Esillä on myös erityistapauksia: Helsingin keskustan muutos, joululahjojen mainonta, myymäläauto suomalaisessa maaseutuyhteisössä ja kulutus rockfestivaaleilla. Vaikuttamista ja valintoja tarjoaa uusia näkökulmia kaikille kulutuksesta, kuluttajuudesta ja mainonnasta kiinnostuneille. Sitä voidaan käyttää esimerkiksi kuluttajaekonomian, markkinoinnin, kulutussosiologian ja yhteiskuntahistorian sekä mediatutkimuksen opinnoissa.

* The description may refer to a different version of the product. Details mentioned in the description, such as accessories, may not be part of the product you have selected. For detailed information about the product you have selected, please refer to the feature list below.

More Information
Categories
CoauthorsVisa Heinonen & Jukka Kortti
Co-authorsEdited by: Visa Heinonen and Jukka Kortti
TitleVaikuttamista ja valintoja
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja