Vaikuttamista ja valintoja

Vaikuttamista ja valintoja : monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseen avaa suomalaisen mainonnan historian sekä kulutuksen ja mainonnan monitahoisia ilmiöitä. Kirja tarjoaa tuoreita näkökulmia muun muassa suostutteluun mainonnassa, kuluttajakäyttäytymiseen ja markkinointiviestintään.
Kenelle: Sopii erityisesti kuluttajaekonomian, markkinoinnin, kulutussosiologian ja yhteiskuntahistorian opiskelijoille sekä kulutuksesta ja mainonnasta kiinnostuneille.
Teos esittelee kulutuksen ja mainonnan tutkimuksen keskeisiä keskusteluja. Siinä tarkastellaan suomalaisen mainonnan historiaa sekä kulutuksen ja mainonnan yleisiä aiheita, kuten suostuttelua mainonnassa, kuluttajayleisöä, mainonnan sääntelyä ja sukupuolta mainonnassa. Esillä on myös erityistapauksia: Helsingin keskustan muutos, joululahjojen mainonta, myymäläauto suomalaisessa maaseutuyhteisössä ja kulutus rockfestivaaleilla. Vaikuttamista ja valintoja tarjoaa uusia näkökulmia kaikille kulutuksesta, kuluttajuudesta ja mainonnasta kiinnostuneille. Sitä voidaan käyttää esimerkiksi kuluttajaekonomian, markkinoinnin, kulutussosiologian ja yhteiskuntahistorian sekä mediatutkimuksen opinnoissa.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Muut tekijät | Visa Heinonen & Jukka Kortti |
Muut tekijät | Edited by: Visa Heinonen and Jukka Kortti |
Teoksen nimi | Vaikuttamista ja valintoja |