Adam Morgan : Eating the big fish : how challenger brands can compete against brand leaders
Alkaen 9,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-EATI-D66401

Eating the big fish tarttuu haastajabrändien mahdollisuuksiin markkinoilla ja tarjoaa tuoreita näkökulmia, miten kilpailla brändijohtajia vastaan. Adam Morganin teos on saanut kiitosta käytännönläheisestä ja inspiroivasta lähestymistavastaan brändien kehittämiseen.
Kenelle: Yritysjohtajille ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka ovat kiinnostuneita brändäyksestä ja liiketoiminnan kehittämisestä.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Adam Morgan |
| Teoksen nimi | Eating the big fish : how challenger brands can compete against brand leaders |
| SKU | P-EATI-D66401 |
| Avainsanat | yritykset, johtaminen, arviointi, mielikuvat, liikkeenjohto, mallit, imago, tavaramerkit, yrityskuva, merkkitavarat, tuotteet, brändit, Brand name products, Product management, New products |
