Adam Morgan : Eating the big fish : how challenger brands can compete against brand leaders

Alkaen 9,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-EATI-D66401
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Eating the big fish tarttuu haastajabrändien mahdollisuuksiin markkinoilla ja tarjoaa tuoreita näkökulmia, miten kilpailla brändijohtajia vastaan. Adam Morganin teos on saanut kiitosta käytännönläheisestä ja inspiroivasta lähestymistavastaan brändien kehittämiseen.

Kenelle: Yritysjohtajille ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka ovat kiinnostuneita brändäyksestä ja liiketoiminnan kehittämisestä.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäAdam Morgan
Teoksen nimiEating the big fish : how challenger brands can compete against brand leaders
SKUP-EATI-D66401
Avainsanatyritykset, johtaminen, arviointi, mielikuvat, liikkeenjohto, mallit, imago, tavaramerkit, yrityskuva, merkkitavarat, tuotteet, brändit, Brand name products, Product management, New products
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja