AdProfit : tuloksellista mainontaa 2010-2011
6,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ADPR-9612B2
Snellmanin hykerryttävä 'Kumpi on parempi', Aktian oivaltava 'Kakkonen onkin ykkönen', loistavasti kohderyhmän tavoittanut Quitter.fi, Norwegianin huipputehokas lanseeraus, Leafin maanmainio makeiskampanja 'Bilar' ja IOM:n lähes nollabudjetilla rakennettu ihmiskaupan vastainen kampanja..
Miten nämä voittajakampanjat ja 12 muuta menestyskampanjaa rakennettiin? Mitkä olivat tavoitteet, mitä medioita käytettiin, mitä kampanjat maksoivat - ja ennen kaikkea - millaisia olivat niiden tulokset?
AdProfit -kilpailussa vuosina 2010 ja 2011 menestyneitä mainoskampanjoita perusteellisesti esittelevä kirja on ilmestynyt. Kuusi voittajakampanjaa sekä short-listalle päässeet 12 muuta menestyskampanjaa käsitellään oppaassa systemaattisesti ja havainnollisesti.
Miten nämä voittajakampanjat ja 12 muuta menestyskampanjaa rakennettiin? Mitkä olivat tavoitteet, mitä medioita käytettiin, mitä kampanjat maksoivat - ja ennen kaikkea - millaisia olivat niiden tulokset?
AdProfit -kilpailussa vuosina 2010 ja 2011 menestyneitä mainoskampanjoita perusteellisesti esittelevä kirja on ilmestynyt. Kuusi voittajakampanjaa sekä short-listalle päässeet 12 muuta menestyskampanjaa käsitellään oppaassa systemaattisesti ja havainnollisesti.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Teoksen nimi | AdProfit : tuloksellista mainontaa 2010-2011 |
| SKU | P-ADPR-9612B2 |
| Avainsanat | mainonta, mainokset, markkinointiviestintä, kilpailut, kampanjat |
