Adrian Payne : Handbook of CRM : achieving excellence in customer management

Alkaen 8,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-HAND-28967C
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Adrian Paynen 'Handbook of CRM' tarjoaa kattavan ja analyyttisen näkökulman asiakkuudenhallinnan strategiseen kehittämiseen sekä arvolähtöiseen asiakasjohtamiseen.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäAdrian Payne
Teoksen nimiHandbook of CRM : achieving excellence in customer management
SKUP-HAND-28967C
Avainsanatkuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, asiakaslähtöisyys, asiakkaat, johtaminen, asiakkuudenhallinta, kulutus, talousteoriat, suhdemarkkinointi, asiakkuus, digitaalinen markkinointi, arvo, ohjaus (hallinta), Relationship marketing, Strategic planning, customer relationship management, Customer relations, arvo (ominaisuudet)
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja