Adrian Payne : Handbook of CRM : achieving excellence in customer management

7,50 €
Vain %1 jäljellä
SKU
2017070
Käytetty / Kunto: hyvä
Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäAdrian Payne
Teoksen nimiHandbook of CRM : achieving excellence in customer management
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaElsevier/Butterworth-Heinemann
Painovuosi2006
Painos1
SidontaSidottu kansipaperein (kovakantinen)
Sivumääräxx 438
Kielienglanti
ISBN0750664371
KuntoHyvä (K3) ks. kansipaperin kunto erikseen alta
Kansipaperin kuntoJonkin verran kulumaa/pienoisia repeämiä
MuutaHieman kulumaa kansissa, selkämyksessä hieman vinoutta
Korkeus (mm)242
Syvyys (mm)165
Paksuus (mm)30
Paino (g)830
VerokantaMarginaaliverotus
Avainsanatkuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, asiakaslähtöisyys, asiakkaat, johtaminen, asiakkuudenhallinta, kulutus, talousteoriat, suhdemarkkinointi, asiakkuus, digitaalinen markkinointi, arvo, ohjaus (hallinta), Relationship marketing, Strategic planning, customer relationship management, Customer relations, arvo (ominaisuudet)
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja