Alan Wilson : Services marketing : integrating customer focus across the firm

Alkaen 9,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-SERV-94BD18
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Alan Wilsonin teos esittelee asiakaslähtöisen lähestymistavan palvelumarkkinointiin korostaen palvelun laadun ja asiakaskokemuksen merkitystä nykyaikaisessa liiketoiminnassa. Kirja hyödyntää kansainvälisiä ja eurooppalaisia esimerkkejä sekä uusinta tutkimusta palveluista ja niiden johtamisesta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäAlan Wilson
Muut tekijätMary Jo Bitner & Valarie A. Zeithaml ym.
Teoksen nimiServices marketing : integrating customer focus across the firm
SKUP-SERV-94BD18
Avainsanatmarkkinointi, asiakaslähtöisyys, asiakkaat, palvelut, yritykset, asiakaspalvelu, palvelumuotoilu, Marketing, palvelustrategiat, palvelumarkkinointi, Customer services, Service industries
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja