Alan Wilson : Services marketing : integrating customer focus across the firm
Alkaen 9,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-SERV-94BD18

Alan Wilsonin teos esittelee asiakaslähtöisen lähestymistavan palvelumarkkinointiin korostaen palvelun laadun ja asiakaskokemuksen merkitystä nykyaikaisessa liiketoiminnassa. Kirja hyödyntää kansainvälisiä ja eurooppalaisia esimerkkejä sekä uusinta tutkimusta palveluista ja niiden johtamisesta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Alan Wilson |
| Muut tekijät | Mary Jo Bitner & Valarie A. Zeithaml ym. |
| Teoksen nimi | Services marketing : integrating customer focus across the firm |
| SKU | P-SERV-94BD18 |
| Avainsanat | markkinointi, asiakaslähtöisyys, asiakkaat, palvelut, yritykset, asiakaspalvelu, palvelumuotoilu, Marketing, palvelustrategiat, palvelumarkkinointi, Customer services, Service industries |
