Alison Williams : The handbook of field marketing : a complete guide to understanding and outsourcing face-to-face direct marketing

12,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-THE--BEAC75
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Alison Williamsin teos tarjoaa kattavan oppaan kenttämarkkinoinnin periaatteisiin ja käytäntöihin, esitellen menestyneet strategiat brändin näkyvyyden ja myynnin kasvattamiseen. Kirja pureutuu syvällisesti alan keskeisiin osa-alueisiin kuten myyntiin, esillepanoon, auditointiin sekä kokemukselliseen markkinointiin.

Kenelle: Markkinoinnin ja vähittäiskaupan ammattilaisille sekä aiheesta kiinnostuneille opiskelijoille.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäAlison Williams
Muut tekijätRoddy Mullin
Teoksen nimiThe handbook of field marketing : a complete guide to understanding and outsourcing face-to-face direct marketing
SKUP-THE--BEAC75
Avainsanatmarkkinointi, asiakaslähtöisyys, asiakkaat, myyntityö, myynti, myynninedistäminen, suoramarkkinointi, ulkoistaminen, asiakkuus, brändit, yritysmarkkinointi, Sampling, Branding (Marketing), direct marketing, sales promotion, täsmämarkkinointi, branding, Face-to-face marketing;, field marketing, experiential marketing;, sampling and demonstrations;
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja