Alissa Quart : Brändätyt : ostetaan ja myydään nuoria

Alkaen 4,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-BRAN-39C481
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Alissa Quartin Brändätyt pureutuu nuorten identiteettiin ja kaupallisuuden vaikutukseen, paljastaen brändien ja nuorisomarkkinoinnin vallan kasvun nyky-yhteiskunnassa. Teos yhdistää tutkivan journalismin otteen terävään markkinatalouskritiikkiin.

Kenelle: Nuorille ja nuorten parissa työskenteleville sekä kuluttajakäyttäytymisestä kiinnostuneille.

Miten paljon brändit nykyään määrittävät nuorten identiteettiä? Ovatko nykypäivän teiniunelmat läpeensä logojen kyllästämiä? Miksi yhä nuoremmat ja nuoremmat tytöt oireilevat anorektisesti? Tai miksi pikaruokaa mainostetaan lapsille, joista yhä suurempi osa on ylipainoisia? Kasvava joukko nuoria on alkanut suhtautua epäilevästi mainostajien houkutteluyrityksiin ja vastustaa avoimesti ylikaupallisuutta ja brändien valtaa.

Newyorkilainen Alissa Quart (synt. 1972) kertoo amerikkalaisten nuorten läpikotaisesta kaupallistumisesta ja nuorisomarkkinoinnin radikaalista kasvusta. Hän on tarttunut aiheeseen tutkivan journalistin ottein ja paketoinut esiinottonsa helkeksi ja haastavaksi luettavaksi. Quartin opinahjoja ovat olleet Brown University ja the Columbia School of Journalism. Hän on kirjoittanut artikkeleita mm. The New York Timesiin ja kolumneja The Independenttiin.

"Yhdysvaltalainen toimittaja-kirjailija Alissa Quart kritisoi kovin sanoin nuorisomarkkinoinnin kiirutusoitetta hiljan ilmestyneessä menestyskirjassaan Branded. Quart on markkinatalouskritiikkoa No Logon tekijän, Naomi Kleinin sukulaisisielu, kiihkoton, analyyttinen ja vakuuttava." - Seppo Määttäinen, Markkinointi&Mainonta

Kirjassa on markkinointitutkija Vaula Norrenan alkusanat.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäAlissa Quart
Muut tekijätTaina Juvala
Teoksen nimiBrändätyt : ostetaan ja myydään nuoria
AlkuteosBranded
SKUP-BRAN-39C481
Avainsanatkuluttajakäyttäytyminen, nuoret, merkkitavarat, ostokäyttäytyminen
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja