Alissa Quart : Branded : the buying and selling of teenagers

8,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-BRAN-00D6F6
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Alissa Quart paljastaa teoksessaan nykyaikaisen nuorten markkinoinnin häiritsevät ja aggressiiviset keinot, joissa yritykset pyrkivät vaikuttamaan nuorten identiteettiin ja kuluttajakäyttäytymiseen. Kirja avaa, miten aikuisten rakentamat markkinointistrategiat vaikuttavat nuorisokulttuuriin ja yksilöllisyyden kaventumiseen.

Kenelle: Nuorista ja nuorisokulttuurista kiinnostuneille sekä kuluttajakäyttäytymistä ja markkinoinnin vaikutuksia tutkiville.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäAlissa Quart
Teoksen nimiBranded : the buying and selling of teenagers
SKUP-BRAN-00D6F6
Avainsanatkuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, mainonta, yritykset, nuoret, vaihtoehtoinen elämäntapa, mielikuvat, imago, nuorisokulttuuri, tavaramerkit, tuotteistus, merkkitavarat, vaihtoehtoliikkeet, tuotteet, ostokäyttäytyminen, brändit, kaupallisuus, Ungdomar, föreställningar (uppfattningar), företag, Image, marknadsföring, produkter, ungdomskultur, konsumentbeteende, reklam (marknadsföring), Brands, varumärken, produktifiering, alternativ livsstil, köpbeteende, alternativrörelser, märkesvaror, kommersialism
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja