Anders Bengtsson : Märken och människor : om marknadssymboler som kulturella resurser
10,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-D727F5

Anders Bengtssonin teos tarkastelee brändien merkitystä ihmisten arjessa ja niiden roolia kuluttajien kulttuuristen ja yhteisöllisten resurssien rakentajina. Kirjassa käsitellään kulutuskulttuuriteorioiden valossa, miten brändit vaikuttavat identiteetin muodostumiseen sekä millaisia yhteisöllisiä ilmiöitä ne synnyttävät.
Kenelle: Teos sopii kuluttajatutkimuksesta, brändeistä ja markkinoinnista kiinnostuneille aikuisille sekä opiskelijoille ja markkinoinnin ammattilaisille.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Anders Bengtsson |
| Muut tekijät | Jacob Östberg |
| Teoksen nimi | Märken och människor : om marknadssymboler som kulturella resurser |
| SKU | P-MARK-D727F5 |
| Avainsanat | brändit, kuluttajatutkimus, konsumentundersökning |
