Anders Bengtsson : Märken och människor : om marknadssymboler som kulturella resurser

10,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-D727F5
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Anders Bengtssonin teos tarkastelee brändien merkitystä ihmisten arjessa ja niiden roolia kuluttajien kulttuuristen ja yhteisöllisten resurssien rakentajina. Kirjassa käsitellään kulutuskulttuuriteorioiden valossa, miten brändit vaikuttavat identiteetin muodostumiseen sekä millaisia yhteisöllisiä ilmiöitä ne synnyttävät.

Kenelle: Teos sopii kuluttajatutkimuksesta, brändeistä ja markkinoinnista kiinnostuneille aikuisille sekä opiskelijoille ja markkinoinnin ammattilaisille.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäAnders Bengtsson
Muut tekijätJacob Östberg
Teoksen nimiMärken och människor : om marknadssymboler som kulturella resurser
SKUP-MARK-D727F5
Avainsanatbrändit, kuluttajatutkimus, konsumentundersökning
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja