Andrew Benett : Consumed : rethinking business in the era of mindfulness
10,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-CONS-CD1972

Andrew Benettin teos tarkastelee yritysmaailman muutosta, jossa kuluttajien tietoisuus ja harkitsevuus ohjaavat yhä enemmän liiketoimintaa. Kirjan asiantuntijakommentit korostavat, miten yritysjohtajien tulee ymmärtää muuttuneet kulutustottumukset ja reagoida ketterästi menestyäkseen.
Kenelle: Markkinoinnista ja kuluttajakäyttäytymisestä kiinnostuneille aikuisille.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Andrew Benett |
| Muut tekijät | Ann O'Reilly |
| Teoksen nimi | Consumed : rethinking business in the era of mindfulness |
| SKU | P-CONS-CD1972 |
| Avainsanat | säästäminen, kuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, tuotekehitys, kulutus, tuotevastuu, rahankäyttö, kulutustottumukset, management, Marketing, Consumers, social values, Consumption (Economics), Consumer behavior, Thriftiness |
