Andrew Benett : Consumed : rethinking business in the era of mindfulness

10,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-CONS-CD1972
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Andrew Benettin teos tarkastelee yritysmaailman muutosta, jossa kuluttajien tietoisuus ja harkitsevuus ohjaavat yhä enemmän liiketoimintaa. Kirjan asiantuntijakommentit korostavat, miten yritysjohtajien tulee ymmärtää muuttuneet kulutustottumukset ja reagoida ketterästi menestyäkseen.

Kenelle: Markkinoinnista ja kuluttajakäyttäytymisestä kiinnostuneille aikuisille.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäAndrew Benett
Muut tekijätAnn O'Reilly
Teoksen nimiConsumed : rethinking business in the era of mindfulness
SKUP-CONS-CD1972
Avainsanatsäästäminen, kuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, tuotekehitys, kulutus, tuotevastuu, rahankäyttö, kulutustottumukset, management, Marketing, Consumers, social values, Consumption (Economics), Consumer behavior, Thriftiness
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja