Annu Brotherus : Varhaiskasvatuksen pedagogiikka
Alkaen 10,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-VARH-211255

Annu Brotherus tarkastelee varhaiskasvatuksen pedagogiikkaa systemaattisesti, yhdistäen vakiintunutta ja uutta käsitteistöä kasvatustieteen kentällä. Teoksessa painotetaan kasvattajayhteisön ja vanhempien merkitystä lapsen kehityksessä.
Kenelle: Varhaiskasvatuksen ammattilaisille, kasvatusalan opiskelijoille sekä kasvatus- ja opetushallinnon parissa työskenteleville.
Teoksen tarkoituksena on yrittää systematisoida varhaiskasvatuksen alaa omaksi tieteenalakseen. Tähän on pyritty vakiinnuttamalla jo olemassa olevaa käyttökelpoista käsitteistöä sekä toisaalta etsimällä uutta käsitteistöä.
Lapsi nähdään kasvatuksessa itseään toteuttavana, luovana ja aktiivisena, joka vuorovaikutuksen kautta kasvaa tasapainoiseksi ja eheäksi persoonallisuudeksi. Teoksessa korostetaan myös koko kasvattajayhteisön sekä vanhempien ensiarvoisen tärkeää merkitystä lapsen kasvun kannalta. Lastentarhanopettajien, päivähoitajien, perhepäivähoitajien koulutukseen sekä päivähoidon hallinnon parissa työskenteleville.
Lapsi nähdään kasvatuksessa itseään toteuttavana, luovana ja aktiivisena, joka vuorovaikutuksen kautta kasvaa tasapainoiseksi ja eheäksi persoonallisuudeksi. Teoksessa korostetaan myös koko kasvattajayhteisön sekä vanhempien ensiarvoisen tärkeää merkitystä lapsen kasvun kannalta. Lastentarhanopettajien, päivähoitajien, perhepäivähoitajien koulutukseen sekä päivähoidon hallinnon parissa työskenteleville.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Annu Brotherus |
| Muut tekijät | Elina Helimäki & Allan Hasari |
| Teoksen nimi | Varhaiskasvatuksen pedagogiikka |
| SKU | P-VARH-211255 |
| Avainsanat | arviointi, kasvuympäristö, suunnittelu, kasvatus, tavoitteet, pedagogiikka, varhaiskasvatus, didaktiikka, menetelmät |
