Arto Lahti : Strateginen yritysanalyysi

Alkaen 14,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-STRA-6822A6
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Arto Lahden "Strateginen yritysanalyysi" tarjoaa kattavan katsauksen yrityksen analyysin eri teorioihin ja käytännön näkökulmiin. Kirja syventyy yritysten strategiseen suunnitteluun, markkina-asemointiin, toimialatason tarkasteluun sekä liiketoiminta-analyyseihin.

Strateginen yritysanalyysi on monitahoinen tehtävä, jossa tarvitaan vaihtoehtoisten teorioiden samanaikaista hallintaa. Strategista yritysanalyysiä koskevan tietouden lisäämiseksi on tarpeen esittää objektiivisia analyysejä alan eri teorioista. Tämän kirjan tarkoituksena on lisätä tätä tietoa.

Kirja jakautuu neljään pääkappaleeseen: ensimmäinen käsittelee yleisluonteisesti yritysanalyysiä osana yrityssuunnittelua, toinen tarkastelee ylimpänä olevaa ongelmaa, yrityksen asemoimista markkinoille, kolmas pääkappale sisältää toimialatason analyysin ja neljäs keskittyy liiketoiminta-analyyseihin.

Kirjan perusmallin taustalla on kirjoittajan kansainvälistä huomiota saanut väitöskirja ja laaja-alainen jatkotutkimus sekä pitkäaikainen työskentely monissa käytännön tehtävissä.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja