Asiakaspalvelu

10,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ASIA-87D473
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Asiakaspalvelu esittelee monipuolisesti asiakaspalvelun merkitystä liiketoiminnassa ja korostaa ihmissuhdetaitojen sekä asiakaspalveluhenkisyyden roolia yrityksen menestyksessä.

ASIAKASPALVELU sisältää liiketalouden perustutkinnon asiakaspalvelu-opintokokonaisuuden. Asiakaspalvelua tarkastellaan eri näkökulmista, ja näin kirja rikkoo totuttuja oppiainerajoja. Kirjan rakenne on joustava: asiat on koottu sellaisiksi kokonaisuuksiksi, että jokainen oppilaitos ja käyttäjä voi käydä osiot läpi haluamassaan järjestyksessä. Jokaisen osion loppuun on koottu tehtäviä, joiden avulla opittuja asioita kerrataan ja harjoitellaan. Liikkeelle lähdetään opiskelijalle tutuista ja läheisistä asiakaspalvelun perusasioista. Sen jälkeen asiakaspalvelu kytketään koko yrityksen markkinointiin ja liikeideaan ja lopuksi käsitellään asiakaspalvelussa tarvittavaa laatu- ja tuotetietoutta. Työelämässä korostuvat nykyään yhä enemmän erilaiset ihmissuhdetaidot. ASIAKASPALVELU haluaa vastata näihinkin haasteisiin tuomalla aiempaa enemmän esille asiakaspalveluhenkisyyden ja oikean asennoitumisen merkitystä.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
Muut tekijätRaili Selinheimo & Reija Lepola ym.
Teoksen nimiAsiakaspalvelu
SKUP-ASIA-87D473
Avainsanatmarkkinointi, mainonta, asiakkaat, palvelut, asiakastyytyväisyys, laatu, myynti, myynninedistäminen, asiakaspalvelu, markkinointiviestintä, logistiikka, suoramyynti, tuotanto, asiakkuus, pakkaukset, tuotetiedot, pakkaaminen
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja