Asiakkaan ääntä kuunnellen : kitkakohdista kehittämisehdotuksiin
15,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ASIA-0808F0

Asiakkaan ääntä kuunnellen -kirja esittelee toimintatutkimuksen tuloksia erityisryhmien palveluista, etuuksista ja asiakaskokemuksista sosiaalipalveluissa. Teos painottaa asiakkaiden näkökulmaa ja esittelee tapaustutkimuksia hyvinvointipalvelujen kehittämisen tueksi.
Kenelle: Sopii sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisille, päätöksentekijöille sekä alan opiskelijoille.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Teoksen nimi | Asiakkaan ääntä kuunnellen : kitkakohdista kehittämisehdotuksiin |
| SKU | P-ASIA-0808F0 |
| Avainsanat | asiakkaat, palvelut, tukimuodot, vammaiset, sosiaaliset ongelmat, kokemukset, kriisit, vapaaehtoistyö, verkostot, laatu, peruspalvelut, selviytyminen, elämänhallinta, auttaminen, erityisryhmät, vammaisuus, vanhustenhuolto, sosiaalihuolto, toimintatutkimus, sosiaalipalvelut, saatavuus, omaishoito, sosiaaliala, tapaustutkimus, sosiaaliset verkostot, palvelujärjestelmät, palvelurakenne, tukipalvelut |
