Britt-Marie Ahrnell : Osaamisen markkinointi : asiantuntijayrityksen 7 avainta menestykseen
Alkaen 5,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-OSAA-8CA860

Britt-Marie Ahrnellin teos pureutuu asiantuntijayritysten menestystekijöihin markkinoinnin näkökulmasta ja esittelee seitsemän avainkohtaa, joiden avulla asiantuntemusta voidaan tuoda näkyväksi ja luottamusta rakentaa.
Kuinka markkinoidaan sitä, mikä ei näy? Sitä, mitä ei ole olemassa, ennen kuin ostaja on tehnyt päätöksensä? Sitä, mikä ei ehkä tuota tulosta pitkään aikaan?
Ihmistä ja hänen pätevyyttään ei voida myydä samalla tavoin kuin tavaroita ja palveluja. Asiantuntemusta myyvän henkilön täytyy itse herättää luottamusta kykyynsä tuottaa tulosta.
Menestyksen avaimia ovat
- Tiedon levittäminen
- Yhteysverkko
- Kommunikaatio
- Konkretisointi
- Asiakasvalinnat
- Asiakastuntemus
- Pätevyyskulttuuri
Kansi: Piotr Tomaszewski
Ihmistä ja hänen pätevyyttään ei voida myydä samalla tavoin kuin tavaroita ja palveluja. Asiantuntemusta myyvän henkilön täytyy itse herättää luottamusta kykyynsä tuottaa tulosta.
Menestyksen avaimia ovat
- Tiedon levittäminen
- Yhteysverkko
- Kommunikaatio
- Konkretisointi
- Asiakasvalinnat
- Asiakastuntemus
- Pätevyyskulttuuri
Kansi: Piotr Tomaszewski
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Britt-Marie Ahrnell |
| Muut tekijät | Leo Salonen & Monica Nicou |
| Teoksen nimi | Osaamisen markkinointi : asiantuntijayrityksen 7 avainta menestykseen |
| Alkuteos | Kunskapsföretagets marknadsföring |
| SKU | P-OSAA-8CA860 |
| Avainsanat | markkinointi, yritykset, asiantuntijat |
