Camilla Reinboth : Johda ja kehitä asiakaspalvelua (UUSI)

Alkaen 9,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
0226736
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Camilla Reinbothin teos tarjoaa käytännöllisen lähestymistavan asiakaspalvelun johtamiseen ja kehittämiseen esittelemällä kolme erilaista asiakaspalvelutyyliä. Kirja nostaa esiin suomalaisen asiakaspalvelun erityispiirteet ja tarjoaa ohjeita kilpailuedun rakentamiseen.

Kenelle: Esimiehille, päälliköille ja yrittäjille, jotka vastaavat asiakaspalvelusta, sen laadusta, johtamisesta tai kehittämisestä.

Johda ja kehitä asiakaspalvelua -kirjassa asiakaspalvelu on luokiteltu uudella tavalla kolmeksi tyyliksi. Tyylin mukaisesti asiakas nähdään ystävänä, kuninkaallisena tai yleisön jäsenenä. Yritys voi valita brändinsä, tavoittelemiensa asiakkaiden ja toimialansa pohjalta itselleen sopivan asiakaspalvelutyylin. Tyyli auttaa yritystä tekemään asiakaspalvelusta kilpailuedun, jolla se erottuu markkinoilla.

Asiakaspalvelun johtaminen ja kehittäminen on osa yritystoiminnan kokonaisjohtamista. Kirjassa käydään läpi asiakaspalvelutyylin valintaan vaikuttavat tekijät sekä tyylin jalostaminen visiosta osaksi käytännön asiakaspalvelutyötä. Kirja paneutuu asiakaspalveluun henkilöstönäkökulmasta. Lisäksi kirjassa tarkastellaan asiakaspalvelun laadun ja asiakastyytyväisyyden kehittämistä.

Huilunsoittaja, liukuhihna ja autiotalo ovat esimerkkejä tyypillisistä suomalaisista asiakaspalvelukonsepteista. Kirjassa nostetaan esiin suomalaisen asiakaspalvelun haasteet ja tarjotaan ohjeita tavallisista asiakaspalvelun ongelmista irrottautumiseen.

Kirja on suunnattu asiakaspalvelusta, sen laadusta ja johtamisesta sekä suunnittelusta ja kehittämisestä vastaaville esimiehille, päälliköille ja yrittäjille. Kirja on suunnattu erityisesti sellaiseen kuluttaja-asiakaspalveluun, jossa asiakas kohdataan kasvotusten. Kirja soveltuu myös oppikirjaksi ammattikorkeakouluihin.

Kirjan kirjoittaja, asiakaspalvelujohtamisen valmentaja Camilla Reinboth, yhdistää kirjassaan oman vahvan asiakaspalvelun työkokemuksensa akateemiseen koulutukseensa.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäCamilla Reinboth
Teoksen nimiJohda ja kehitä asiakaspalvelua
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaTammi
Painovuosi2008
Painos1
SidontaSidottu, kuvakannet (kovakantinen)
Sivumäärä110
Kielisuomi
SarjaPro
ISBN9789512657674
KuntoUusi
MuutaUusi, lukematon kirja
SKU0226736
Korkeus (mm)250
Syvyys (mm)156
Paksuus (mm)12
Paino (g)354
VerokantaALV 14 %
Avainsanatasiakassuhde, johtaminen, kehittäminen, asiakaspalvelu
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja