Charles Fishman : The Wal-Mart effect : how an out-of-town superstore became a superpower

Ei varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-THE--4CB71E
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Charles Fishman paljastaa Wal-Martin huomattavan vaikutusvallan kulutukseen ja maailmanlaajuiseen kaupankäyntiin, sukeltaen supersuurtavaratalon kulissien taakse. Kirja tutkii, kuinka tämä jättiyritys määrittelee tuotteiden ominaisuudet, vaikuttaa työoloihin ja muokkaa paikallisyhteisöjen arkea ympäri maailman.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäCharles Fishman
Teoksen nimiThe Wal-Mart effect : how an out-of-town superstore became a superpower
SKUP-THE--4CB71E
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja