Chip R. Bell : Huippupalvelun johtaminen

Alkaen 23,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-HUIP-7EC932
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Chip R. Bellin "Huippupalvelun johtaminen" pureutuu asiakaslähtöisyyden merkitykseen ja henkilöstön sitouttamiseen palveluyrityksissä, tarjoten konkreettisia ideoita palvelun laadun kehittämiseen ja asiakaspalvelun johtamiseen.

Kenelle: Aikuisille, jotka työskentelevät palveluyritysten johtamisen tai asiakaspalvelun parissa.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäChip R. Bell
Teoksen nimiHuippupalvelun johtaminen
AlkuteosManaging knock your socks off service
SKUP-HUIP-7EC932
Avainsanatpalveluyritykset, asiakaslähtöisyys, asiakkaat, palvelut, johtaminen, laatu, palkitseminen, asiakaspalvelu, henkilöstöjohtaminen, asiakkuudenhallinta, henkilöstö, työntekijät, henkilöstökoulutus, asiakastyö, sitoutuminen, sitouttaminen, suhdemarkkinointi, asiakkuus, palvelustrategiat, sitoutuminen (toiminta)
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja