Chris Anderson : The long tail : why the future of business is selling less of more
5,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-THE--8C8BE9

Chris Andersonin "The long tail" havainnollistaa, miten digitaalisuus ja Internet ovat mullistaneet liiketoiminnan dynamiikan korostamalla niche-markkinoiden merkitystä perinteisten massahittien rinnalla. Kirja pureutuu siihen, miten jakelukanavien laajeneminen mahdollistaa lukemattomien erikoistuotteiden nousun taloudelliseksi voimavaraksi.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Chris Anderson |
| Teoksen nimi | The long tail : why the future of business is selling less of more |
| SKU | P-THE--8C8BE9 |
| Avainsanat | kuluttajakäyttäytyminen, verkkokauppa, markkinointi, Internet, kustannustoiminta, viihdeteollisuus, muutos, tietoverkot, innovaatiot, verkkoliiketoiminta, taloudelliset vaikutukset, kulttuuriteollisuus, markkinat (taloustiede), Marketing, segmentointi, Internet marketing, Market segmentation |
