Christian Grönroos : Miten palveluja markkinoidaan

Alkaen 3,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MITE-06AB07
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Christian Grönroosin teos pureutuu palveluyritysten markkinointiin sekä asiakassuhteen ja sen elinkaaren merkitykseen markkinoinnin suunnittelussa. Kirjassa tarkastellaan mm. sisäistä markkinointia, palvelujen kehittelyä sekä kansainvälisiä näkökulmia käytännön yritysesimerkein.

Kenelle: Palvelualojen koulutukseen, palveluyrityksissä toimiville sekä tuotantohyödykkeiden myyjille, jotka tarjoavat myös palvelua.

Kirjassa tarkastellaan asiakassuhdetta ja sen elinkaarta markkinoinnin suunnittelun lähtökohtina, tulosteitoista strategista johtamista, nykyaikaista palvelujen markkinoinnin teoriaa, sisäistä markkinointia, palvelujen kehittelyä sekä kansainvälistä palvelujen markkinointia. Esitystä havainnollistavat suomalaisista yrityksistä kootut esimerkkitapaukset.

Uudistettuun painokseen on sisällytetty myös uusia tutkimustuloksia palveluiden laadusta ja palveluista tuotteina.

Teos soveltuu palvelualojen koulutukseen ja palveluyrityksissä toimiville; lisäksi se on hyödylinen myös tuotantohyödykkeiden myyjille, jotka laitteistojen lisäksi tarjoavat palvelua esimerkiksi huollon tai ohjelmistojen muodossa.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäChristian Grönroos
Muut tekijätPirkko Ikonen & Maarit Tillman
Teoksen nimiMiten palveluja markkinoidaan
AlkuteosTjänstemarknadsföringens grunder
SKUP-MITE-06AB07
Avainsanatmarkkinointi, palveluyritykset, palvelut
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja