Christian Grönroos : Miten palveluja markkinoidaan
Alkaen 3,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MITE-06AB07

Christian Grönroosin teos pureutuu palveluyritysten markkinointiin sekä asiakassuhteen ja sen elinkaaren merkitykseen markkinoinnin suunnittelussa. Kirjassa tarkastellaan mm. sisäistä markkinointia, palvelujen kehittelyä sekä kansainvälisiä näkökulmia käytännön yritysesimerkein.
Kenelle: Palvelualojen koulutukseen, palveluyrityksissä toimiville sekä tuotantohyödykkeiden myyjille, jotka tarjoavat myös palvelua.
Kirjassa tarkastellaan asiakassuhdetta ja sen elinkaarta markkinoinnin suunnittelun lähtökohtina, tulosteitoista strategista johtamista, nykyaikaista palvelujen markkinoinnin teoriaa, sisäistä markkinointia, palvelujen kehittelyä sekä kansainvälistä palvelujen markkinointia. Esitystä havainnollistavat suomalaisista yrityksistä kootut esimerkkitapaukset.
Uudistettuun painokseen on sisällytetty myös uusia tutkimustuloksia palveluiden laadusta ja palveluista tuotteina.
Teos soveltuu palvelualojen koulutukseen ja palveluyrityksissä toimiville; lisäksi se on hyödylinen myös tuotantohyödykkeiden myyjille, jotka laitteistojen lisäksi tarjoavat palvelua esimerkiksi huollon tai ohjelmistojen muodossa.
Uudistettuun painokseen on sisällytetty myös uusia tutkimustuloksia palveluiden laadusta ja palveluista tuotteina.
Teos soveltuu palvelualojen koulutukseen ja palveluyrityksissä toimiville; lisäksi se on hyödylinen myös tuotantohyödykkeiden myyjille, jotka laitteistojen lisäksi tarjoavat palvelua esimerkiksi huollon tai ohjelmistojen muodossa.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Christian Grönroos |
| Muut tekijät | Pirkko Ikonen & Maarit Tillman |
| Teoksen nimi | Miten palveluja markkinoidaan |
| Alkuteos | Tjänstemarknadsföringens grunder |
| SKU | P-MITE-06AB07 |
| Avainsanat | markkinointi, palveluyritykset, palvelut |
