Christian Grönroos : Nyt kilpaillaan palveluilla
Alkaen 4,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-NYT--EDAE4D

Tutustu palvelukilpailun ajattelutapoihin ja markkinakeskeisen johtamisen käytännön ratkaisuihin Christian Grönroosin teoksessa. Kirja esittelee palvelujen markkinoinnin keskeiset käsitteet ja tekniikat, havainnollistaen niitä käytännön esimerkein.
Kenelle: Palveluyritysten markkinoinnista ja asiakaspalvelusta kiinnostuneille.
Haluatko menestyä palvelukilpailussa? Hallitsetko markkinakeskeisen johtamistyylin? Näkyykö palveluhenki myös yrityksesi henkilökunnassa? Tuotekilpailuun perustuvat perinteiset johtamis- ja markkinointimallit eivät todellakaan enää pure. Nykyään on menestyttävä palvelukilpailussa. "Nyt kilpaillaan palveluilla" -teoksen uusittu ja ajanmukaistettu laitos tutustuttaa palvelukilpailun ajattelutapoihin. Se antaa myös käytännöllisiä neuvoja markkinakeskeisen strategian noudattamisesta ja palvelukilpailun johtamisesta. Kirja esittelee palvelujen markkinoinnin tärkeimmät käsitteet, työkalut ja tekniikat. Asiaa havainnollistetaan esimerkein, kaavion ja kommentein.
Kirjassa pohditaan mm. seuraavia kysymyksiä: miten markkinoida palveluita tehokkaasti millaisia ongelmia ja mahdollisuuksia liittyy yrityksen imagoon millaisia resursseja laadun tuottaminen edellyttää kuinka palvelujen laatu muodostuu osatekijöistä kuinka yritys voi kehittää palveluiden imago myös sisäisesti – henkilökunnan keskuudessa.
Tämän kirjan avulla on mahdollista soveltaa teollisuus- kuin palveluyritystenkin johtamiseen soveltuvia palvelun sääntöjä ja markkinakeskeistä johtamismallia. Kirja pohjautuu tutkimustuloksiin kuin käytännön kokemuksiinkin.
"Nyt kilpaillaan palveluilla" on tarkoitettu kaikille niille, jotka haluavat yrityksensä menestyvän palvelukilpailussa.
Kirjassa pohditaan mm. seuraavia kysymyksiä: miten markkinoida palveluita tehokkaasti millaisia ongelmia ja mahdollisuuksia liittyy yrityksen imagoon millaisia resursseja laadun tuottaminen edellyttää kuinka palvelujen laatu muodostuu osatekijöistä kuinka yritys voi kehittää palveluiden imago myös sisäisesti – henkilökunnan keskuudessa.
Tämän kirjan avulla on mahdollista soveltaa teollisuus- kuin palveluyritystenkin johtamiseen soveltuvia palvelun sääntöjä ja markkinakeskeistä johtamismallia. Kirja pohjautuu tutkimustuloksiin kuin käytännön kokemuksiinkin.
"Nyt kilpaillaan palveluilla" on tarkoitettu kaikille niille, jotka haluavat yrityksensä menestyvän palvelukilpailussa.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Christian Grönroos |
| Teoksen nimi | Nyt kilpaillaan palveluilla |
| Alkuteos | Service management and marketing |
| SKU | P-NYT--EDAE4D |
| Avainsanat | markkinointi, palveluyritykset, asiakaspalvelu |
