Christian Grönroos : Palvelujen markkinointi
Alkaen 8,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-PALV-EF8429

Palveluelinkeinojen rooli taloudessa kasvaa jatkuvasti, mikä korostaa palveluiden markkinoinnin merkitystä liiketoiminnalle. Christian Grönroos tarjoaa uraauurtavan mallin palvelujen markkinointiin, joka eroaa perinteisistä, teollisuustuotteisiin perustuvista malleista.
Viime vuosikymmeninä on teollistuneiden maiden talouden rakenne muuttunut huomattavasti: palveluelinkeinot muodostavat yhä suuremman osan bruttokansantuotteesta ja sitovat jo Suomessakin noin puolet työvoimasta.
Tämä kirja on uraauurtava esitys yhdestä palveluyrityksen tärkeästä toiminnosta, markkinoinnista. Siinä luodaan palvelujen markkinoinnille malli, joka monilta osin poikkeaa niistä malleista, joita markkinointitutkimuksessa aiemmin on lähinnä teollisuustuotteiden, erityisesti kulutustavaroiden markkinointia varten rakennettu.
Kirjan tekijä, kauppat. tri Christian Grönroos toimii opettajana Svenska Handelshögskolanissa Helsingissä.
Tämä kirja on uraauurtava esitys yhdestä palveluyrityksen tärkeästä toiminnosta, markkinoinnista. Siinä luodaan palvelujen markkinoinnille malli, joka monilta osin poikkeaa niistä malleista, joita markkinointitutkimuksessa aiemmin on lähinnä teollisuustuotteiden, erityisesti kulutustavaroiden markkinointia varten rakennettu.
Kirjan tekijä, kauppat. tri Christian Grönroos toimii opettajana Svenska Handelshögskolanissa Helsingissä.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Christian Grönroos |
| Teoksen nimi | Palvelujen markkinointi |
| SKU | P-PALV-EF8429 |
