Constructing the new consumer society

20,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-CONS-CC2818
Katso kaikki vaihtoehdot
Lisätietoja
Tuoteryhmä
Muut tekijätPekka Sulkunen & Hilary Radner ym.
Teoksen nimiConstructing the new consumer society
SKUP-CONS-CC2818
Avainsanatalkoholipolitiikka, kuluttajakäyttäytyminen, mainonta, elämäntapa, onnellisuus, yhteiskuntakehitys, kaupunkikulttuuri, hyvinvointivaltio, hyvä elämä, teoriat, onni, tyytyväisyys, kulttuurisosiologia, yhteiskunta, EU-maat, kulutus, sääntely, mielihyvä, keskiluokka, kuluttajapolitiikka, postmodernismi, tarpeet, konstruktivismi, jälkiteollinen yhteiskunta, livsstil, medelklassen, postmodernism, teorier, stadskultur, samhällsutveckling, samhället, goda livet, kultursociologi, välfärdsstat, konsumtion, Advertising, konstruktivism, konsumentbeteende, EU-länder, vällust, behov, tillfredsställelse, reklam (marknadsföring), alkoholpolitik, lycka, konsumentpolitik, ympäristömerkit, lycklighet, Consumption (Economics), Consumer behavior, miljömärken, postindustriellt samhälle, reglering (med bestämmelser)
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja