D. V. L. Smith : Inside information : making sense of marketing data
16,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-INSI-CB5937

Inside information : making sense of marketing data tarjoaa käytännönläheistä opastusta nykyaikaisen markkinointi- ja liiketoimintatiedon käsittelyyn. Kirja esittelee askel askeleelta toimivat työkalut ja tarkistuslistat, joiden avulla markkinatutkimusaineiston analysointi ja hyödyntäminen tehostuvat.
Kenelle: markkinatutkimuksen ja markkinoinnin parissa työskenteleville
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | D. V. L. Smith |
| Teoksen nimi | Inside information : making sense of marketing data |
| SKU | P-INSI-CB5937 |
| Avainsanat | markkinointi, päätöksenteko, tieto, markkinatutkimus, tietämyksenhallinta, decision making, Marketing, kunskap, marknadsföring, beslutsfattande, knowledge, knowledge management, kunskapshantering, marknadsforskning, Markkinatutkimukset, Market research |
