D. V. L. Smith : Inside information : making sense of marketing data

16,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-INSI-CB5937
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Inside information : making sense of marketing data tarjoaa käytännönläheistä opastusta nykyaikaisen markkinointi- ja liiketoimintatiedon käsittelyyn. Kirja esittelee askel askeleelta toimivat työkalut ja tarkistuslistat, joiden avulla markkinatutkimusaineiston analysointi ja hyödyntäminen tehostuvat.

Kenelle: markkinatutkimuksen ja markkinoinnin parissa työskenteleville

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäD. V. L. Smith
Teoksen nimiInside information : making sense of marketing data
SKUP-INSI-CB5937
Avainsanatmarkkinointi, päätöksenteko, tieto, markkinatutkimus, tietämyksenhallinta, decision making, Marketing, kunskap, marknadsföring, beslutsfattande, knowledge, knowledge management, kunskapshantering, marknadsforskning, Markkinatutkimukset, Market research
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja