Dan Steinbock : Winning across global markets : how Nokia creates strategic advantage in a fast-changing world

12,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-WINN-E2F8CD
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Dan Steinbockin teos tarjoaa syvällistä analyysia siitä, miten Nokia onnistui luomaan strategista etua nopeasti muuttuvilla kansainvälisillä markkinoilla ja teknologiatoimialalla.

Kenelle: Johtamisesta, teknologiateollisuudesta ja kansainvälisestä liiketoiminnasta kiinnostuneille aikuisille.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäDan Steinbock
Teoksen nimiWinning across global markets : how Nokia creates strategic advantage in a fast-changing world
SKUP-WINN-E2F8CD
Avainsanatjohtaminen, johtajuus, matkapuhelimet, yritysstrategiat, kansainväliset yritykset, organisaatiot, globalisaatio, teknologiayritykset, teknologiateollisuus, kansainväliset markkinat, Telecommunication, Cell phone systems, Cell phone equipment industry
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja